Аморальна та протизаконна: результати моніторингу реклами на Вінниччині

20:58
Автор: Валерія Жовтун
Become a Patron!

Минулого року на Вінниччині інспектори Управління захисту споживачів Держпродспоживслужби дослідили 37 рекламоносіїв, у яких виявили порушення закону «Про рекламу», правил пристойності та випадки дискримінації.

За інформацією Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області загалом інспектували зовнішню рекламу і лише один – приклад  в друкованому ЗМІ.

У 26-ти випадках було прийнято рішення про накладення штрафних санкцій на загальну суму 16165 гривень. У добровільному порядку сплачено 12765 гривень, а ще дві справи – на розгляді у суді.

Читайте також: Реклама по-вінницьки: хто в ній винен і що з нею робити?

Особливу увагу інспектори приділили рекламі типу: «Аптека низьких цін», «Аптека найкращих цін» та «Економ аптека». У всіх випадках такі гасла визнано рекламою, а в результаті  чого суб’єктами господарювання її було демонтовано, а також сплачено штрафні санкції за порушення Закону України “Про рекламу”.

  • «Серед порушень також мало місце недотримання вимог розміщення реклами, що порушує етичні та моральні норми, нехтує правилами пристойності та є дискримінаційною», – мовиться у звіті.

Крім того, у четвертому кварталі 2017 року було зафіксовано порушення закону рекламування тютюнопаління. Як зазначають в Держпродспоживслужбі області, рекламу було одразу демонтовано, а штраф сплачено в добровільному порядку.

Читайте також: “Рекламна революція” відкладається: наводити лад з вивісками у Вінниці лише “збираються”