-
04 Листопада/ 12:45Новини
Публікація04.11.2512:45
Вінниця отримала додатковий сервер для роботи контакт-центрів
Вінниця отримала додатковий сервер від швейцарсько-української Програми EGAP для роботи контакт-центрів. Воно підсилить системи телефонії, запису дзвінків та обробки звернень мешканців.
Про це повідомляє “Вежа” з посиланням на сайт Вінницької міської ради. Йдеться про, зокрема, контакт-центри міської ради: «Цілодобова варта», «Прозорий офіс», служби соціального захисту.
Директор департаменту інформаційних технологій ВМР Володимир Романенко розповідає, що новий сервер дозволить розподіляти навантаження, мати резерв на випадок збоїв, зберігати записи дзвінків та звернень на триваліший період і впроваджувати нові функціональні можливості:
На серверах працює система телефонії та записів дзвінків наших служб. Якщо один сервер виходить з ладу, інший одразу бере на себе навантаження. Це гарантує доступність послуг для людей за будь-яких обставин. Завдяки дублюючому серверу ми зможемо довше зберігати інформацію та забезпечити надійність системи.
Так, найближчим часом сервер встановлять, підключать, проведуть тестування, налаштують засоби безпеки та введуть в експлуатацію.
Зазначено, що співпраця ВМР з Програмою EGAP триває з 2015 року. Завдяки технічній підтримці програми протягом останніх років міські контакт-центри могли ефективно виконувати свої функції та залишатися стійкими під час викликів, пов’язаних із повномасштабною війною.
Цьогоріч у квітні під час візиту швейцарської делегації сторони обговорили потребу у додатковому обладнанні і вже на сьогодні сервер передали місту.
Фото – ВМР

Дякуємо!
Тепер редактори знають.