“Київстар” повідомив про відновлення всіх базових сервісів і розповів про компенсації абонентам

17:24
Автор: Vежа
Become a Patron!

“Київстар” повністю відновив усі свої базові сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Також у компанії повідомили про компенсації абонентам, яким не були доступні послуги зв’язку та інтернету. 

Так, як повідомляє телекомунікаційна компанія “Київстар”, в якості компенсації оператор скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів.

Планова тарифна плата не буде стягуватись у всіх, зокрема:

– абонентів передплати із 22.12 по 21.01;
– абонентів контракту, в тому числі тих, хто користується послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
– бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
– користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.

Також у “Київстарі” повідомили, що виділяють 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.

Детальніше про компенсації та ситуацію після відновлення – читайте за ЦИМ посиланням.

Нагадаємо, у мережі “Київстар” 12 грудня стався масштабний технічний збій внаслідок хакерської атаки. Як наслідок, абонентам оператора були недоступні послуги зв’язку та доступу в інтернет. СБУ відкрила кримінальне провадження за фактом кібератаки.

Фото – зі сторінки “Київстару” у Facebook

Читайте також: Технічний збій в “Київстар” став наслідком потужної хакерської атаки

Читайте також: Кримінальне провадження та фейки: що нині відомо по ситуації з кібератакою на “Київстар”

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.