Недоступні послуги зв’язку та доступ в Інтернет: у мережі “Київстар” стався масштабний технічний збій

11:48
Автор: Vежа
Become a Patron!

У мережі “Київстар” сьогодні, 12 грудня, стався масштабний технічний збій. Як наслідок, можуть бути недоступні послуги зв’язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази.

Як повідомляє телекомунікаційна компанія Kyivstar, спеціалісти працюють над усуненням проблеми.

Використати послугу національного роумінгу можна наступним чином:

– відключити автовибір мережі (на Android: налаштування – мобільна мережа (чи підключення) – оператор; на iOS: налаштування – стільниковий зв’язок – вибір мережі – вимкнути опцію “Автоматично” – через кілька секунд з’являться всі доступні мережі, тож виберіть потрібну для підключення).

– знайти й вибрати доступну мережу (в цьому випадку – Vodafone UA чи lifecell);

– якщо зареєструватися не вдалося – спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;

– перевірити можливість дзвінка, використання мобільного інтернету, відправлення повідомлень.

Для уникнення додаткового навантаження на мобільні мережі рекомендують вимкнути автоматичне оновлення та автозавантаження в месенджерах та застосунках.

Водночас, інформує “Громадське”, абоненти Kyivstar не можуть перейти на інших операторів через внутрішній роумінг через збій. “Нацроумінг не працює через те, що мережа Київстару не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою“, — повідомила “Громадському” у коментарі пресслужба Мінцифри.

– Після розв’язання поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, як надалі можна вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком, — додали в Мінцифри.

Окрім того, як пише “Громадське” з посиланням на речника банку, збій «Київстару» частково вплине на роботу деяких терміналів та банкоматів «ПриватБанку»: «Деяка частина усіх банків, банкоматів та POS-терміналів працюють на мобільних картках. Для тих терміналів, які працюють на картках Київстару, звісно, ця проблема впливає на їх роботу», — зазначив він.

У “Дії”, поки Kyivstar працює над усуненням проблеми, порадили відкрити застосунок Дія, доки ви підʼєднані до домашнього WiFі, щоб ваші документи були завантажені.

 

Ілюстрація – itechua.com