АТ «Вінницягаз» з 18 липня увійшла до складу Групи «Нафтогаз». Разом, з тим, особові рахунки, тариф і реквізити для оплати послуг розподілу газу для споживачів газу Вінниччини наразі залишаються без змін.
Про це повідомляється на сайтах Вінницької ОВА та “Газмереж” з посиланням на розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 травня 2022р. № 429-р «Деякі питання управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у виняткових випадках».
Вказано, що у разі зміни банківських реквізитів клієнтів буде попереджено завчасно на офіційних ресурсах АТ «Вінницягаз» та платіжках. Також для споживачів АТ «Вінницягаз» наразі відкрито доступ до сервісів Газопостачальної компанії «Нафтогаз України».
– Показання газового лічильника слід передавати традиційно щомісяця з 1 по 5 число. Для цього слід скористатися такими сервісами:
особистий кабінет на сайті my.gas.ua;
чат-боти GASUA у Viber та Telegram;
NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
SMS-повідомлення на номер 4647.
Підкреслюється, що будь-які інші платформи не є коректними та працювати не будуть.
Вказано, що друковані платіжки з даними по особових рахунках споживачів, як і раніше, будуть надходити щомісяця. Однак квитанція буде вдосконалена. У файлі буде міститись додаткова корисна інформація щодо посилань на актуальні офіційні ресурси, номери Контакт-центру та способи передачі показань.
Зазначено, що послуги розподілу природного газу, як і раніше, потрібно сплачувати до 20 числа кожного місяця.
Оплату послуг розподілу можна здійснити, зокрема, у касах банків, у відділеннях Укрпошти чи онлайн за допомогою додатків «Приват24» і «Ощад24/7».
Клієнтську підтримку абонентам надаватимуть оператори Контакт-центру ГК «Нафтогаз України» за номерами:
066-300-2-888 (Vodafone),
098-300-2-888 (Kyivstar),
093-300-2-888 (Lifecell).
Ілюстративне фото – Укрінформ
Дякуємо!
Тепер редактори знають.