Чим відрізняється Вінниця від решти України? Стартувало загальноміське опитування

14:29
Автор: Vежа
Become a Patron!

Оновлено: 1 Вересня 2016, в 15:16

У Вінниці розпочалося опитування мешканців міста у рамках розробки бренду міста. Найголовніші символи міста, улюблені місця відпочинку, кращі компанії – всього 14 питань для вивчення суспільної думки.

Розробка бренду міста здійснюється у партнерстві з Проектом ПРОМІС, який реалізується Федерацією канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Уряду Канади.

До складу робочої групи, яка наразі займається формуванням бренду та маркетингової стратегії, входять представники громадських організацій, історичних товариств та культурної спільноти, науковці, медіа, голови постійних депутатських комісій міської ради та інші спеціалісти.

Таким чином організатори опитування з’ясують особливості сприйняття міста його мешканцями, а результати будуть використані для розробки маркетингової стратегії міста Вінниця.

Взяти участь у опитуванні може кожен вінничанин тут.

Раніше блогер Вежі Олександр Вешелені писав про те, як розпочалася розробка бренду Вінниці