У Вінниці розпочато анонімне анкетування щодо культурного життя міста. Серед питань – чи задоволенні містяни культурним життям, які заклади вони відвідували та що запам’яталося найбільше.
Як ідеться на фейсбук-сторінці “VinCulture Code”, анкетування влаштоване в межах дослідження щодо розробки культурної стратегії Вінницької міської територіальної громади.
Мета культурної стратегії – зберегти та розвивати традиційні культурні практики нашої громади, збільшити кількість та якість культурних продуктів, визначити нові перспективи та проєкти, які дозволять надихнути в життя громади більше різноманіття, творчості, натхнення.
Питання в анкетуванні стосуються особистого досвіду життя у Вінницькій громаді, користування культурними продуктами (установами, заходами, святами, просторами) та свого бачення щодо необхідних змін і перетворень у культурному житті громади.
Участь в анкетуванні анонімна. Анкету із запитаннями можна знайти ТУТ.
Організатори дослідження – департамент культури Вінницької міської ради разом з Командою аналітичних Центрів «Центр стратегічного розвитку територій» та «Центр соціологічних досліджень Мелітопольського педагогічного університету в рамках проєкту Goethe-Institut #Eu4Culture.
Нагадаємо, минулого року Вінниця увійшла в трійку лідерів програми “EU4Culture” та виграла грант на створення Стратегії розвитку культури громади. Презентувати документ планують навесні цьогоріч, за результатами конкурсу місто може отримати 300 тисяч євро на реалізацію Стратегії.
Також зазначимо, культурного життя торкається один з пріоритетів “Стратегії 3.0” “Пульсуюче місто”. Документ можна переглянути ТУТ.
Також нагадаємо, минулого літа у Вінниці місцева ГО “Мистецьке об’єднання ПЛАЙ” влаштували дві зустрічі, що стосувалися культурного життя міста та мистецьких подій Вінниці. На зустрічі зібралися культурні менеджери та менеджерки, представники місцевої влади, а також місцеві митці та мисткині. Мета зустрічі – озвучити проблеми, які стосуються організації мистецьких подій та не тільки. Про що говорили на зустрічах читайте у наших матеріалах:
Дякуємо!
Тепер редактори знають.