У Вінниці запрацював муніципальний чат-бот “СВОЇ”. Він розроблений для покращення взаємодії громадян з міською радою. Віртуальний помічник допоможе замовити муніципальну послугу, записатися до Прозорого офісу, з’єднатися з сервісом для подання показників лічильників та бути в курсі міських новин.
Вчора, 27 квітня, у Вінниці в тестовому режимі запрацював муніципальний чат-бот. Новий муніципальний сервіс “СВОЇ” впроваджують за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та фінансується урядом Швейцарії, повідомляють на сторінці міського голови Сергія Моргунова у Facebook.
– Чат-бот дає миттєву відповідь на часті запитання, дозволяє звернутися до міських служб, підтримати проект «Бюджету громадських ініціатив» та ще багато іншого. Переконаний, за допомогою цифрових технологій комунікація в громаді стане ще якіснішою. Планується, що функціонал чат-боту буде постійно розширюватись. Важливо, щоб вся корисна інформація була в єдиному місці у режимі 24/7. «Розумні» рішення повинні робити життя містян простішим, саме цифровізація муніципального простору – перший пріоритет Стратегії «Вінниця 3.0», – йдеться у дописі.
Як користуватися чат-ботом
Чат-бот декілька місяців працюватиме у тестовому режимі. За цей час розробники будуть опрацьовувати відгуки вінничан та вдосконалювати роботу сервісу, повідомляє Вінницька міська рада.
Щоб користуватись чат-ботом “СВОЇ”, достатньо мати на смартфоні додатки Viber або Telegram. Актуальні посилання та QR-коди для підключення до сервісу можна знайти на сторінці за ЦИМ посиланням.
Щоб розпочати роботу із чат-ботом, потрібно натиснути «Розпочати/Start», а далі обрати один з чотирьох блоків: «Послуги», «Я+Влада», «Моє місто», COVID-19.
У блоці «Послуги» громадяни можуть дізнатися адресу чи графік роботи ЦНАПу чи знайти, як замовити послугу онлайн. Серед доступних сервісів: замовлення різних документів, наприклад, витягу про земельну ділянку, довідки про відсутність судимості, довідки з реєстру нерухомості, послуги єМалятко, відкриття ФОП, отримання ліцензій та дозволів тощо.
– Діалог боту покроково надає інформацію про порядок та умови отримання послуг, залежно від конкретної ситуації (вік, громадянство, де видані документи), які можуть впливати на умови отримання послуги, вартість та строки надання послуг, інформацію про місце отримання послуг, про відділення Прозорого офісу та містить певні застереження, визначенні законодавством.
Блок «Я+Влада» дозволяє написати звернення до ЦНАПу, оцінити роботу чиновників чи комунальних установ, підтримати проєкт громадського бюджету чи підписати петицію до місцевої влади.
Блок «Моя громада» – віртуальний довідник про місцеві заклади та служби, останні новини та події у Вінниці. У цьому розділі також можна ознайомитися з новинами міста (за промовчуванням підключено новини з сайтів міськради та «Моя Вінниця»).
Також завдяки чат-боту вінничани можуть дізнатися, як зареєструватися на вакцинацію і де протестуватись на COVID-19.
Ілюстративні матеріали з Facebook-сторінки Сергія Моргунова та сайту міськради
Дякуємо!
Тепер редактори знають.