“Обрали професію мрії”: історії двох льотчиць з Вінниччини. ВІДЕО

15:23
Автор: Vежа
Become a Patron!

Військові льотчиці з Вінниччини кажуть, що обрали професію мрії, адже з дитинства марили небом. Їх обох звуть Тетянами.

Історію 21-річної Тетяни Іванової, яка лише розпочала службу та є штурманом, а також історію Тетяни Конарєвої-Шиляєвої, у якої 21 рік служби та яка керує гвинтокрилами, розповіли журналісти “Суспільного”.

За всю історію частини ці дві Тетяни поки що єдині жінки на таких посадах, розповів заступник командира бригади Олег Бомбело.

Тетяна Іванова

 

В сюжеті “Суспільного” повідомили, що Тетяна Іванова служить у військовій частині в Гавришівці з листопада 2020 року. Як штурман вона координує роботу пілота: куди летіти, повертати, як оминути погодні явища… Відомо, що дівчина закінчила Харківський авіаційний університет і має понад 200 годин у небі: перевезення вантажів, особового складу, поранених, навчальні польоти тощо.

За штурвал штурманів не пускають, але під час польотів можливість покерувати кораблем у них таки випадає, розповіла Тетяна Іванова.

Каже, що обирала між Борисполем і Вінницею, однак віддала перевагу останній, адже тут, з її слів, більше польотів.

 

Тетяна Конорєва-Шиляєва

Натомість Тетяна Конорєва-Шиляєва, яка керує гвинтокрилами, прийшла у цю військову частину 21 рік тому.

Коли прийшла в частину, рік не могла піднятися в небо, щоб виконати політ у якості офіцера, – поділилася Тетяна Конорєва-Шиляєва.

Цікаво, що чоловік Тетяни, Євген Шиляєв, працює керівником польотів у цій же частині. Каже, по радіозвʼязку спілкуються протокольною мовою, але визнає: коли в небо підіймається дружина, серце бʼється сильніше.

Зі слів самої ж Тетяни, коли чоловік керівник польотів, а ти в небі — це добре. Свого часу це допомогло їй під час форс-мажорної ситуації: коли відмовив радіозвʼязок, зателефонувала до чоловіка по мобільному.

В сюжеті зазначили, що обидві Тетяни обрали професію мрії, бо щодня коли йдуть на роботу, і підійматися в небо щасливі.

Фото, відео – suspilne.media

Читайте також: “Нестримні-3” і вінницький АН-26: як на борту вінницького літака з`явилась акуляча паща

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.