“Толковий SMM”: вінничан запрошують навчитися просуванню бренду в соцмережах

10:56
Автор: Vежа
Become a Patron!

У Вінниці відбудеться захід про те, як ефективно просувати компанію в соціальних мережах. Спікером заходу буде керівник SMM-компанії, яка співпрацювала з відомими українськими брендами.

Захід “Prof_Talk#5: Толковий SMM: коли локдаун не страшний” відбудеться у п’ятницю, 20 листопада. Захід відбудеться одночасно онлайн та оффлайн у просторі Cherdak, який розташований у ТЦ Skypark. Початок о 18 годині. Для того, щоб потрапити на захід, необхідно завчасно зареєструватися за ЦИМ посиланням. Участь – безкоштовна.

Спікером заходу буде Дмитро Мельникович — CEO WOO Company, яка вже понад 6 років працює з соціальними мережами. Серед успішних кейсів компанії — Буковель, Semmering, Адвентур, SportFun та інші відомі українські бренди.

– SMM — всі чули, мало хто знає, що з цим робити. SMM — це не про котиків та смішні мемаси, це не про 100500 сторіз та постів у день (щоб усіх аж нудило від твоєї компанії)! Це про цілий комплекс дій — стратегія; візуальна частина; вивчення ЦА, її бажань, болів та очікувань. Це може бути найпростішим, але дієвим інструментом підтримки та розвитку бізнесу під час таких ситуацій, як коронакриза! А лише після цього котики та смішні мемчики, – зазначено в анонсі заходу.

Дмитро Мельникович розповість про те, як SMM впливає на продаж, впізнаваність і репутацію бренду. А також про те, чи може всього один пост зробити вас популярним або ж стати джерелом масштабного скандалу. Поділиться інструментами, цікавими кейсами та досвідом великих компаній.

Проект Prof_Talks for business створений в результаті співробітництва Вінницької міської ради та освітньої платформи P.R.O school.

Читайте також: Нарешті не про digital: у Вінниці безкоштовно навчатимуть BTL-маркетингу

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.