Міський голова Вінниці Сергій Моргунов під час традиційного онлайн-брифінгу прокоментував петицію з вимогою звільнити урбаніста Віктора Перлова з посади свого позаштатного радника.
За словами Моргунова, завдяки зусиллям фахівців і Перлова зокрема, рівень ДТП у Вінниці за участі пішоходів вдалося знизити на 70%.
“Заради об’єктивності та справедливості треба сказати, що в нас вже декілька років працює робоча група з питань транспорту та мобільності. В цю групу входять представники громадських організацій, профільних департаментів, патрульної поліції, муніципальної варти, Агенції просторового розвитку… Та ж сама “Гармонія” бере участь в питаннях доступності міста. Ця група розглядає широкий спектр питань, які пов’язані з безпекою руху – це стосується автомобілістів, велосипедистів, громадського транспорту і пішоходів”, – зазначив Моргунов.
Про Віктора Перлова з 15:35
– Спочатку Віктор був у цій групі, як громадський активіст, потім я йому запропонував стати своїм радником за принципом “якщо критикуєш – то пропонуй”.
Перші кроки, які ми разом робили в межах цієї робочої групи – це створення острівців безпеки. І сьогодні та ж сама патрульна поліція констатує, що у порівнянні з 2018-2019 роками ДТП за участі пішоходів зменшилися на 70%. І це об’єктивний результат всієї робочої групи. Більше того, я можу сказати, що багато міст звертається до нас за досвідом, аби зрозуміти, за яким принципом ми досягли таких результатів. І я думаю, що це має бути головним критерієм оцінки в тому числі й Віктора Перлова, як ефективного учасника робочої групи щодо створення відповідних комфортних умов в першу чергу для пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту та автомобілістів, – прокоментував петицію міський голова.
Позаштатний радник міського голови Вінниці Віктор Перлов
Один з острівців безпеки, які наразі встановлюються у Вінниці
Чому вимагали звільнити Віктора Перлова?
Нагадаємо, що 27 травня вінничанин Олександр Павлович зареєстрував петицію з вимогою звільнити з посади Віктора Перлова.
У своїй петиція автор зазначав, що “його (Перлова – ред.) проекти змін дорожньої інфраструктури міста призводять до систематичного погіршення дорожньої ситуації. За останні 2 роки в місті з’явилися суттєві затори на дорогах, в більшості випадків вони створені саме неправильною організацією руху(робота світлофора, розмітка, зменшення кількості смуг). Віктор Євгенійович не відповідає на звернення громадян, не надає проектів і розрахунків обгрунтованості своїх проектів”. Крім того автор петиції звинуватив Перлова у розробці “проекту з організації руху на площі Гагаріна” назвавши його “останнім провалом”.
Водночас Віктор Перлов не є розробником такого “проекту”, а авторство опублікованої в петиції, схеми, належить компанії “Urban Consulting Group” з Івано-Франківська, яка розробляє тестове рішення облаштування площі Гагаріна у Вінниці.
Попри те, що Перлов не має стосунку до розробки цієї схеми, петиція швидко зібрала необхідну кількість голосів, а окремі вінницькі автоактивісти навіть оголосили призовий конкурс на найкращу карикатуру на Віктора Перлова.
Мапа острівців безпеки у Вінниці
Пізніше головний архітектор “Агенції просторового розвитку” Олександр Коротких та архітектор Максим Кравчук розповіли про зміни, яких зазнає площа, які передумови цих змін та що очікують у результаті. Детальніше про них читайте за цим посиланням.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.