У Вінниці придбають 10 додаткових автобусів для системи громадського транспорту, які використовуватимуть газ в якості палива. На це планують виділити 10 мільйонів гривень.
Відповідне рішення сьогодні, 28 лютого було ухвалено міськими депутатами під час чергової сесії 28 лютого. Так, згідно з рішенням “Про внесення змін до рішення міської ради від 27.12.2019 № 2077”, п’ять автобусів буде закуплено за кошти міського бюджету, а ще п’ять Вінницька транспортна компанія візьме в лізинг.
– Ми останнім часом отримуємо дуже багато звернень від вінничан з проханням збільшити кількість транспорту, особливо що стосується нещодавно приєднаних територій. Ми закуповуємо зараз автобусі на газу: завдяки такому виду палива ми зменшимо і собівартість перевезення пасажирів, і знизимо вплив на екологію, адже такий транспорт менше забруднює повітря, ніж автобуси на дизелі, – прокоментував рішення міський голова Сергій Моргунов.
Нагадаємо, що про наміри поповнити рухомий склад автобусами на газу або електробусами директор Вінницької транспортної компанії Михайло Луценко повідомляв під час інтерв’ю Vежі в грудні минулого року.
– Зараз ведемо перемовини про те, щоб взяти автобуси на газу, або електробуси. Все залежить від фінансування, яке буде передбачене для поповнення рухомого складу. Мова йде про транспорт, який не пов’язаний з електромережею, нам потрібно забезпечити комфортніше перевезення пасажирів з околиць міста, де немає електромережі, – зазначив тоді Луценко.
Електробус Skywell, який вже працює у Вінниці
Є три варіанти, чим ми могли б перевозити: тролейбус з автономним ходом, електробуси, або газові автобуси. Дизельні автобуси вже немає сенсу купувати, тому що Європа вже відмовляється від дизеля і я думаю, що така ж тенденція буде у нас.
Ви особисто які автобуси хотіли би бачити в парку транспортної компанії?
– Надійні. Це головне. Надійність полягає в ремонтопридатності (щоб були запчастини і щоб вони не виходили з ладу). Ми ведемо перемовини з різними фірмами, щоб підібрати рухомий склад, вже маючи досвід співпраці з іншими підприємствами. Це дуже важливо, тому що транспорт можна почати ремонтувати через рік, а можна й через 10 років. Обслуговування у будь-якому випадку варто робити, а от ремонт – це інше. Зараз є багато виробників, які роблять кузова з «нержавійки», зі склопластику і на сьогодні це автобуси, які не бояться агресивних речовин, що потрапляють на дороги. В цьому напрямку й працюємо, – сказав Михайло Луценко.
Повну версію інтерв’ю з директором Вінницької транспортної компанії читайте за цим посиланням.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.