-
24 Вересня/ 14:00
Facebook
Публікація24.09.1914:00
Instagram наступає на п’яти: яким соцмережам надають перевагу вінничани. ГРАФІКА
Діджитал-агентство Plus One днями презентувало дослідження українського сегменту соціальних мереж з градацією по регіонах. Метою дослідження зокрема було з’ясувати, яким соціальним мережам надають перевагу мешканці конкретних українських міста та областей.
Як з’ясували аналітики, майже в усіх регіонах України Facebook поки популярніший за Instagram. “Винятком є лише Харківська область (дані по АР Крим, Донецькій та Луганській областях не беруться до уваги з огляду на наявність неконтрольованих територій), де Instagram має проникнення 28,5% проти 27,7% у Facebook”, – йдеться у повідомленні.
В абсолютних цифрах Фейсбуком в Україні користується близько 13 мільйонів громадян, у той час як Інстаграмом – лише 11 мільйонів. Агентство зазначає, що загалом проникнення інтернету в Україні становить 21 мільйон користувачів (це приблизно половина населення країни).
Що ж стосується Вінницької області, то і в нашому регіоні поки що лідирує Facebook, яким користується 30,3% області. Так, відрив від Instagram у цієї соцмережі в межах Вінниччини наразі складає 10,3%.
Цікаво, що рівень проникнення Facebook серед мешканців міста Вінниця один з найвищих в Україні та складає 87%. Випереджають Вінницю лише Львів (88%) та Івано-Франківськ (89%).
Вінниця також має один з найвищих в Україні рівнів проникнення Instagram – 59%.
Facebook найбільш популярний у Київській (55%), Львівській (39%) та Дніпропетровській (35%) областях. Найнижче проникнення у Чернігівській та Запорізькій – по 27%. Instagram досяг найвищого проникнення в Київській (42%), Одеській (32%) та Дніпропетровській (29%) областях. Найменш популярна соцмережа – у Чернігівській (17%), Черкаській (18%) та Житомирській (19%) областях.
В дослідженні також ідеться, що “українці стали значно активнішими користувачами мережі Facebook протягом першого півріччя 2019 року. Так, станом на вересень 2019, в середньому протягом місяця один юзер поширював 2 пости, залишав 3 коментарі та ставив 17 лайків. Це вищі показники, ніж середні у світі. Особливо привертає увагу активна взаємодія українців із рекламними постами. За пів року вони стали у півтора раза частіше тиснути на них (18 у вересні проти 13 на початку року). Тут українська аудиторія теж значно випереджає світові показники (в середньому 12 натискань).
Також повідомляється, що “Instagram має більше користувачів серед аудиторії до 30 років, ніж Facebook. Кількість користувачів Instagram знижується починаючи з 26-річних юзерів, а Facebook – з 32- річних. Далі показники обох платформ знижуються приблизно рівномірно при загальній перевазі Facebook”.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.