Більше працівників та нові методи очистки тротуарів: як Вінниця готується до зими. ФОТОРЕПОРТАЖ

11:24
Автор: Юлія Плахтій
Become a Patron!

Сьогодні, 4 жовтня, під час виїзної наради із міським головою Вінниці, керівник Вінницького шляхового управління Володимир Чорновол розповів, що для очищення міста в зимовий період може бути використано 77 одиниць техніки, а за потреби додатково залучено 42 одиниці додаткового обладнання.

Окрім того, відомо, що нині техніка, яку використовуватимуть комунальні та приватні підприємства (всього 77 одиниць), буде розподілена наступним чином: 55 одиниць – для прибирання вулиць, тротуарів, зелених зон; 15 одиниць – для ремонту асфальтобетонного покриття; ще 7 одиниць – для ремонту та утримання зливової каналізації.

   

Також повідомили про те, що нині на всю спецтехніку встановлено GPS-навігацію. Така система дозволяє постійно контролювати місцезнаходження транспорту, час виходу та повернення до тієї чи іншої локації. Окрім того, GPS-навігація дозволяє мати цілодобовий доступ до аналітичної інформації й відтак – підвищення рівня відповідальності та дисципліни водіїв.

 

Для очищення міста від снігу на дорогах заплановано 6 маршрутів, а для протиожеледної обробки – 9 маршрутів. Також на зупинках громадського транспорту діятиме 5 маршрутів, на тротуарах – 6 маршрутів для обробки протиожедними засобами та ще 10 – для очищення.

Окрім того, в рамках підготовки до зимового періоду планується очистити 33 кілометри колекторів зливової каналізації, 530 зливоприймальних колодязів та ще 218 оглядових колодязів.

   

Також очільник компанії похвалився, що протягом року не звільнився жоден з працівників. Причиною тому називає зокрема в підвищення заробітної плати до 7 тисяч 200 гривень. На зимовий період буде збільшено штат на 50 працівників, які будуть задіяні в очищенні доріг, тротуарі та велодоріжок від снігу, посипання їх протиожедними сумішами.

Також додатково є 42 одиниці додаткового обладнання, що може бути використана у разі необхідності. Важливо, що основна частина техніки базуватиметься на ВШУ, а інша – в районі Ековіну. Таким чином планують підвищити рівень оперативності комунальників.

   

Нині Вінницькі шляхове управління обслуговує 180 кілометрів проїзної частини, 11х кілометрів тротуарів (в тому числі зупинки громадського транспорту) та 200 тисяч квадратних метрів зелених зон.

Володимир Чорновол повідомив, що цьогоріч техніку розподілятимуть рівномірно на правому та лівому березі міста. Це буде здійснено для того, щоб уникнути транспортного колапсу в одній частині міста, доки чиститься інша. Також цього року очищуватимуть нещодавно приєднані території. Зокрема йдеться про приєднану Десна.

     

Окрім того, з огляду на минулі роки було вирішено змінити методи очищення від снігу пішохідних переходів та зупинок. Тепер їх розчищатимуть на ширину в 10 метрів в обидві сторони від них, причому робитимуть це, щойно випаде сніг.

Також Чорновол нагадав, що нині визначено, що цієї зими тестуватимуть метод протиожеледної обробки із використанням природного мінералу бішофіту. Сергій Моргунов зазначив, що окрім вже практично затвердженої вулиці Замостянської, до місця тестування потрібно додати ще одну-дві вулиці. Володимир Чорновол сказав, що це може бути проспект Космонавтів. Що стосується вартості бішофіту, очільник шляхового управління озвучив діапазон цін: 10-20 тисяч за тонну.

Читайте також: Без солі: у Вінниці тестуватимуть новий мінерал для боротьби з ожеледицею

Фото Ольги Мірошниченко