Подорожі, фото, мода, рецепти та творчість — вони легко діляться порадами щодо різних тем і сміливо розповідають про своє життя. А ще – заробляють на своїх екаунтах немалі гроші, інколи – кілька тисяч доларів на місяць.
Вони співпрацюють із великими компаніями, їх фото збирають десятки тисяч лайків та коментарів, а чиїсь навіть потрапляють на топові сторінки мережі. Їхньою думкою цікавляться, великі бренди їх годують та «одягають» безкоштовно. Вони — це вінницькі блогери в Інстраграмі.
Instagram вже давно перестав бути мережею для простих знімків про життя, а переріс чи в не найбільшу мережу для блогерів, де можна не лише ділитися красивими фото та думками, але й заробляти – і мова не про онлайн-магазини, а про лідерів думок, які щодня намагаються розповідати щось цікаве, привертаючи до себе увагу не лише звичайних читачів, але й топових брендів.
VежА вирішила знайти та поспілкуватися із топовими вінницькими блогерами в одній із найбільш яскравих та емоційних соціальних мереж — Інстраграмі. Звичайно, цей огляд може бути дещо суб’єктивним, адже обираючи із топ-30 користувачів ми зв’язалися з тими, у кого дійсно активна аудиторія, цікаві фото та тими, хто хоч трішки вважає себе блогером. «За бортом» залишилися ті, хто впродовж трьох тижнів не відповів на жодне повідомлення. Адже що це за блогер, якщо він ігнорує власних підписників?
Нас дуже здивувало, коли ми побачили, що лідируючі позиції в рейтингу часто займають 13-річні підлітки. Проте вони досить грамотно ведуть власні сторінки, рекламують продукцію та збирають тисячі лайків.
1. Вадим Нетребський (vadym.netrebskyy)
13-річний Вадим живе інстаграмним життям вже три роки і вважає себе блогером. У профілі хлопця різноманітні фото — від селфі до вулиць міста і кафе. Майже у кожному є прихована реклама, то Вадим радить годинник, то кепку, то хизується новим худі.
Хлопець відверто розповідає про своє життя, школу, цікаві місця та обновки, часто запитує думку своїх підписників щодо того, які пости вони очікують та про що хочеться поговорити.
Вадим розповів Vежі, що старається робити гарні фотографії, які подобаються його підписникам.
- Блогер – це для мене, в першу чергу, творча людина, вона повинна зацікавити людей своєю творчістю. А робити красиві фото легко — головне тільки бажання, – говорить хлопець.
Для обробки фото Вадим користується такими програми як VSCO та Snapseed. Незважаючи на те, що у профілі є доволі багато реклами, проте на ній юний блогер не заробляє.
- З магазинами я співпрацюю по бартеру. Наприклад, вони відправляють мені свою продукцію, а я роблю їм фото з описом речі, яку мені надіслали.
Кількість підписників: 42,5 тис.
Кількість дописів: 72
2. Марина Солонієнко (marsolo4ka03_)
Ще одна 13-річна вінницька блогерка, яка «живе» в інстаграмі близько 2-3 років і також вважає себе блогеркою. Профіль Марини можна назвати сонячним — тут переважає жовтий колір та яскраві елементи на фото.
У дівчини багато фото одягу, аксесуарів, різноманітної канцелярії, солодощів та селфі. Майже у кожному «затегана» компанія, людина або магазин.
Марина розповідає, що для неї блогерство в інстаграмі — щоденне захоплення, але вона також знаходить час і для занять спортом. Дівчинка займається художньою гімнастикою і на даний момент є кандидаткою в майстри спорту України.
- Взагалі я дуже давно мріяла робити красиві фото і надихалась спочатку з різних відомих інста-сторінок, а потім трішки пробувала сама, – говорить блогерка.
Для обробки фото дівчина викорстовує такі програми як Facetune, Snapseed, Lightroom, VSCO, а на обробку одного фото витрачає близько 20 хвилин.
Марина розповідає, що рекламує продукцію, але не бере за це гроші — лише бартер.
Кількість підписників: 38, 1 тис.
Кількість дописів: 79
3. Вадим Тарасов (vadtarasov)
Естетика, неймовірні краєвиди, багато гір та подорожей — все це можна знайти у профілі Вадима Тарасова. Його фото не раз публікували топові українські, і не лише, travel pages. Тут ви не знайдете прямої реклами, а лише цікаві факти про походи в гори, різні країни та емоції автора фото від побаченого.
Сам Вадим, який зареєстрований в інстаграмі з вересня 2015 року не вважає себе блогером і позиціонує себе більше як фотографа, аніж блогера.
-
Блогер у моєму понятті – це людина, яка, можна сказати, живе Інстаграмом, а я ні, – говорить Вадим.
Хлопець давно займається фотографією та працює у сфері графічного дизайну, тому навчитись робити хороші фото йому було доволі просто завдяки відеоурокам та порівнянні своїх робіт з роботами відомих фотографів.
Для обробки фото Вадим використовує Adobe Photoshop та Lightroom. На обробку одного фото у нього йде від декількох хвилин до 3-4 годин.
Навіть, якщо і реклама у профілі Вадима є, то вона доволі прихована, а секрет в тому, що він рекламує лише те, що довподоби самому. Співпрацює з компаніями лише по бартеру.
Кількість підписників: 53,2 тис/
Кількість дописів: 333
4. Ольга Котова (o_kotov)
Дівчина, яка більше схожа на французьку акторку, веде активне інстаграмне життя близько двох років, проте блогером себе не вважає.
- Зараз кожен в якомусь сенсі блогер насправді, – говорить Котова.
На сторінці Олі переважають її фото, але не селфі. Блогерка розповіла, що дуже рідко фотографує щось сама, а більше придумує ідеї, образи та шукає людей, котрі могли б «надати життя» цій картинці.
Ольга доволі багато подорожує, бере участь в різних конкурсах краси та показах. Профіль дівчини виглядає естетично, без пафосу та типових знімків.
Для обробки фото вона використовує Photoshop fix, Snapseed та vsco. Інколи на обробку фото Оля може витратити цілий день, а інколи і 5 хвилин.
Реклами у профілі дівчини насправді мало.
- Інколи, якщо продукція мені дійсно цікава, і я хочу поділитись нею з моїми підписниками- рекламую. Раніше співпрацювала на бартерних умовах , зараз тільки на комерційних – 50$ за пост, – говорить Котова.
Кількість підписників: 56,7 тис.
Кількість дописів: 231
5. Тарас Клім (t.klim)
Більше 20 країн світу, казкові українські пейзажі та вражаючі історії про закордонні подорожі. Тут і міста, і природа, і люди. Дуже «обережна» реклама та багато роздумів власника сторінки. Тарас один із старожилів соцмережі. Як розповів хлопець, що він приєднався до Instargram у 2011 році.
- Пригадую, що в далекому 2011-2012 році про Інстаграм ходили чутки, що ця соціальна мережа для того, щоб викладати туди своє життя, знімати їжу, котиків і селфі. Вже тоді я починав займатися Інстаграмом як особистим блогом і знімав в ракурсах: “як я бачу світ”. Людям було цікаво,тому за перший рік у мене було вже 20 000 живих підписників з усього світу і тоді ж мене опублікував Instagram у себе на сторінці, – розповідає Тарас.
Клім частоково називає себе блогером, адже перебуває в цьому колі та працює в даній сфері, але останні декілька років перейшов більше на travel-фото і займається виключно знімками в подорожах та співпрацює з різними брендами та компаніями по всьому світу.
- Для мене блогер – це людина, яка веде активне життя в соціальних мережах, її робота, стиль життя пов’язаний напряму з інтернетом і соцмедіа, у неї є певна аудиторія, яка стежить за її життям і творчістю, чим би вона не займалася. Останні 2 роки блогінг став дуже популярний і досить багато нових людей з’явилося: я бачу в цьому лише позитив, адже ще кілька років тому позиції України в тому ж Інстаграмі були, м’яко кажучи, не дуже сильні, – говорить блогер.
У Тараса захоплення Інстаграмом почалося з того, що він придбав собі камеру. Спочатку дивився навчальні уроки в інтернеті, пробував знімати на вулиці, знімав друзів і своє життя. Трохи пізніше, коли вже «набив руку», почав знімати природу, пригоди, подорожі та архітектуру.
- Через певний час почало розвиватися таке поняття як “інстаграмер” або мобільний фотограф, коли багато людей, які займалися фотографією, починали знімати на камеру мобільного телефону. У свою чергу багато друзів говорили мені, що потрібно спробувати, що це зручніше і займає менше часу і вони мали рацію, – ділиться історією Тарас.
Останній три роки хлопець знімає лише на телефон і обробляє фото також лише на телефоні такими програмами як Snapseed, SKRWT (програма платна), AlienSky. На обробку одного фото блогер витрачає в середньому 10-15 хвилин, хоча раніше це займало близько години.
Реклама для Тараса — прямий заробіток.
- В основному це співпраця з компаніями на бартерній основі, коли я отримую певний товар, а компанія отримує від мене якусь кількість унікальних кадрів для своїх соціальних мереж + пару публікацій у мене на сторінці в Інстаграм з відміткою їх аккаунта. Останнім часом також почав робити бонуси для замовників у вигляді безкоштовних Instagram Storіes з відміткою на них + посилання на сайт – благо, Instagram вже зробив таку можливість. А статистика аккаунта дозволяє відстежувати результати і відсилати звіти компаніям, – говорить блогер.
Тарас також розповідає, що існує ще один варіант співпраці, коли компанія збирає десяток людей і робить блогер-тури або інста-кемп. Так, наприклад, наприкінці цього літа Тарас разом із курортом «Буковель» організував інста-кемп для 10 блогерів.
- Ви не подумайте, я займаюся не тільки Інстаграмом, є і реальне життя, де я вчуся, працюю і подорожую. Але Інстаграм для мене давно став інструментом для заробітку і я зумів поєднати своє життя з фотографією, подорожами, колабораціями з різними світовими брендами і компаніями. Як результат — я отримую неймовірне задоволення і мотивацію розвиватися далі та покращувати свої вміння. Ну і на життя є кошти.
Хлопець не може назвати точну суму, яку він заробляє завдяки Інстаграму в місяць, але в середньому це від 500 до 2000 — 3000 $ в місяць.
Кількість підписників: 87,8 тис.
Кількість дописів: 918
6. Вадим (vadycos)
Ще один профіль, де багато гір, моря, скель і загалом природи. Від нього ніби віє легкістю та свіжістю, але він був таким не завжди. Вадим у соціальній мережі близько п‘яти років, та активно займається своєю сторінкою останні три роки.
Спочатку вам може здатися, що це красивий журнал про українську природу, де ви можете дізнатися про цікаві місця. Особливої родзинки профілю додає присутність людей на знімках. Вадим часто фотографує своїх друзів під час подорожей, що додає ефект присутності. Хоча і красиві знімки у хлопця виходили не відразу.
- Зрозуміло, що красиві фото виходили не одразу, але багато практики дає свої плоди. Зараз у мережі дуже багато будь-якої інформації і завжди можна знайти потрібні уроки по фотографії. Використовую Photoshop та Lightroom на ПК, та Snapseed, VSCO, Lightroom та Retouch на телефоні. Час обробки залежить від фото, зазвичай це від 5 хвилин до години, – розповідає блогер.
До реклами у своєму профілі Вадим відноситься дуже відповідально. Зазвичай це великі закордонні бренди, які підходять по тематиці до профілю хлопця.
- З українських компаній маю досвід співпраці з «Буковель», “Seat Ukraine”, “RedPoint, – говорить Вадим, але точну суму скільки заробляє на рекламі не називає. Для нього це більше хобі, а прибуток приносить зовсім інше заняття.
Також на сторінці Вадима є посилання на сайт, де можна знайти різноманітні шкіряні вироби.
Кількість підписників: 78,2 тис.
Кількість дописів: 376
7. Ілля П’ятничний (pyatnichniy)
Ілля позиціонує себе більше як фотограф, тому на його сторінці можна зустріти багато як і street-photo, так і студійних. Проте, хлопець також подорожує Україною та фотографує природу і архітектуру.
На відмінну від своїх колег travel-блогерів, у нього переважають люди на фото.
Зустрічаються і рекламні пости, але доволі креативно обіграні — наприклад, годинки на руці хлопчика біля пам‘ятника Шевченку. Окрім цього, Ілля разом із своїми друзями ділиться досвідом роботи в мобільній фотографії на різних лекціях.
Сам ж хлопець вчився робити красиві фотографії разом зі своїми друзями, котрі його багато чого навчили. Для обробки фото Ілля використовує на комп‘ютері такі програми як photoshop , lightroom, а на телефоні VSCO, Snapseed, lightroom, touchRetouch.
Для Іллі блогерство це один із способів показати себе та те, що ти бачиш людям в Інтернеті. На рекламі блогер не заробляє, співпрацює лише на бартерних умовах. Також у стрічці фотографа можна побачити відомих українських музиканток, наприклад, Інгрет Костенко та Dakooka.
Кількість підписників: 48,6 тис.
Кількість дописів: 1 151
8. Христина Май (fairychristinamay)
Якщо ви любите світлі, дівчачі профілі, то Христинин стане справжньою знахідкою. Тут не присутні темні кольори та песимістичні думки власниці. Все досить світле, яскраве, тепле і миле.
У соціальній мережі дівчина з 2014 року і за цей період встигла стати не лише успішною фотографинею, але й блогеркою. Христина відверто ділиться враженнями від фільмів, подорож, книг, косметики та одягу. На її сторінці можна зустріти як і фото природи, так і урбан, квіти та їжу. Блогерство для дівчини більше хобі, аніж робота.
- Це більше хобі та просто справа, яка приносить задоволення. Мені подобається робити красиві фото і ділитися ними з інстасвітом, подобається писати про цікаві факти, події та подорожі в моєму житті, подобається надихати. Але блогер – він не лише надихає, а повинен бути ще й корисним. У мене ж “асорті” і я роблю наголос більше на фотографію. Але при цьому шукаю цікаві теми для постів, пишу про свій досвід в тому чи іншому питанні, прагну бути не тільки натхненником, а й корисним блогером для своїх читачів, – розповідає Христина.
Дівчина каже, що “творчість у неї в крові”. Христині завжди подобалося малювати, шити, клеїти, вирізати.
- А ще любов до красивих речей. Думаю, що це все вплинуло на те, що я відчуваю колір, вмію скласти загальну картинку та знаю правила композиції.Фотографії, які Май робить на телефон, завжди обробляє в Vsco і Snapseed, інколи ще у Lightroom. Загалом на це у неї йде 10-15 хвилин.
Дівчина співпрацює з різними компаніями і рекламує лише те, що їй подобається — те, що буде носити та використовувати. На даний момент на рекламі не заробляє, в основному це бартер.
Кількість підписників: 24,8 тис.
Кількість дописів: 381
9. Юлія (fiorevanil)
Ще один профіль, в якому ви знайдете багато світла, ніжності, творчості та смачних рецептів. Художниця Юлія у Інстаграмі вже три роки і за цей час методом спроб і помилок навчилася робити гарні фото та дотримуватися певної кольорової гамми.
- Раніше я не вважала себе блогером, але останнім часом все більше схиляюся до цього поняття, позаяк стала ділитися більше якоюсь інформацією, своїми думками, тобто веду невеликий блог не тільки фотографіями, але і текстом. Блогер для мене це той, хто ділиться інформацією, – говорить дівчина.
Для обробки фото Юлія використовує такі програми, як vsco, lightroom, Facetune та photoshopfix, а рекламує лише ту продукцію, яка їй цікава.
- Я не люблю брати гроші за рекламу. Більше подобається працювати на бартерних умовах, але тільки з тими компаніями товари яких дійсно мені цікаві і подобаються і я хочу поділиться знахідкою з підписниками, – розповідає блогерка.
Юля веде рубрики, які виділені тегами, аби було легше знайти пости. Наприклад #fiorev_insp – надихаючі пости, #fiore_books – рецензії на книги, без спойлерів, #fiorev_recipes — рецепти, також є рубрики окремих фото #fiorev_flowers – фото квітів #catzephyr- мій котик Зефір та #ferretyuki – мій тхір Юкі.
Кількість підписників: 14,7 тис.
Кількість дописів: 546
10. Марина (marina.z.t)
Вінницька модель не так давно з‘явилася у даній соцмережі — близько двох років тому. До березня цього року вона мала закритий аккаунт з 500 підписниками і дуже мало приділяла часу цій соцмережі. На весні, побившись об заклад, вона відкрила свій профіль.
- Суть суперечки була в тому, що я була впевнена, мій профіль мало кому цікавий і кількість підписаних на мене людей навряд чи колись сягне цифри 1000. Думка мого опонента сильно відрізнялась – він був впевнений, що така цифра буде за тиждень. Помилялись ми обоє, бо тижня не знадобилось – всього 2 дні. Саме так розпочався розвиток моєї сторінки та зацікавленості до інстаграму.
За цей період Маринина сторінка дійсно стала популярною — з нею активно спілкуються підписники, просять поради, роблять компліменти, а дівчина в свою чергу ділиться з ними корисними лайфхаками та своїми емоціями.
На переважній більшості знімків власниця сторінки — це як і професійні фото, так і «життєві». Проте дівчина не вважає себе блогеркою та говорить, що веде сторінку більше для себе, але їй подобається бути корисною для когось. Марина вдячна інстаграму за знайомства, які наразі має, а красиві фото дівчина любила завжди.
- В певній мірі я перфекціоністка і люблю аби все, що оточує мене було гарним. А запорукою гарних фото є вдалий фотограф, – говорить модель.
Раніше дівчина користувалася багатьма програмами, але зараз через нестачу часу лише мінімально ретушує фото в Snapseed.
На рекламі в істаграмі Марина заробляє і каже, що це зараз доволі актуально.
- Я пишу відгуки про продукцію, але тільки після перевірки на собі. Якісна реклама відповідно коштує, тим паче, що інстаграм є однією з найсильніших рекламних майданчиків, – говорить дівчина, але точну суму, яку їй «дарує» соціальна мережа не називає.
Якщо говорити про продукцію, яку рекламує блогерка, то це переважно косметика, речі та аксесуари.
Кількість підписників: 12, 4 тис.
Кількість дописів: 468
Вся ця «інстаграмна десятка» вже здобула своїх читачів, які щодня очікують від них нових фото, емоцій та вражень. Для багатьох це хобі, які приносить гарні емоції, враження та навіть кошти. Головне у цій справі — бути чесним і щирим із собою та своєю аудиторію. Ми обіцяємо, що ближче познайомимо вас із тими вінницькими блогерами, які наповнюють інстаграм красивими знімками та емоціями. Їм ще є що розповісти.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.