Навколо Вінниці активно тривають капітальні ремонти об’їзних доріг до міста: стелять асфальт на трасах М-12 та М-21, окремі ділянки яких не бачили тут ремонту вже не один десяток років. Загалом буде асфальтовано 11 кілометрів доріг.
Ідеться про роботи по великій окружній, протяжністю 8 кілометрів – від Київського до Хмельницького шосе та по малій окружній, або ще її називають Південний обхід – від Барського до Гніванського шосе (3,3 км). З міського бюджету виділяється понад 20 млн грн для облаштування освітлення цих двох об’їзних.
Вінницький міський голова Сергій Моргунов та голова Вінницької облдержадміністрації Валерій Коровій сьогодні, 21 серпня, спільно рушили на об’єкти, аби подивитися – чи добре асфальтують дороги. Адже частину грошей на ремонти Служба автомобільних доріг Вінниччини залучає з місцевих бюджетів.
Так, із бюджету міста Вінниця виділила понад 20 мільйонів гривень, аби облаштувати освітлення та велодоріжки на Південньому об’їзді Вінниці та освітлення і водовідведення на великій окружній.
- До того ж, нами ініційовано капітальний ремонт головних магістралей на в’їздах у місто. Це Немирівське шосе та вулиці Ватутіна, де передбачено також велодоріжку. Уже завершено роботи по Київській від містка – нової межі міста – до вулиці Зулінського. Капітально ремонтується заїзд на Тяжилові. А торік було зроблено освітлення по Барському шосе, також від Келецької до об’зної на Гніванському шосе. І лише спільними зусиллями із областю, Службою автодоріг, завдяки підтримці Уряду ми можемо створити якісні дороги для водіїв, велосипедистів, пішоходів, – каже Сергій Моргунов.
За словами начальника Служби автомобільних доріг у Вінницькій області Ігоря Корольчука, у 2017 році заплановано відремонтувати дороги по області на суму в майже 900 мільйонів гривень. Ще 250 мільйонів очікується найближчим часом.
- На сьогодні в ремонті по області перебуває 45 кілометрів доріг, ще 17 кілометрів очікують. За попередніми розрахунками, 1 кілометр доріг другої категорії коштує 10-12 мільйонів, а дороги першої категорії обходяться вдвічі дорожче. Це ті дороги, де окрім асфальтування, відбуваються додаткові роботи по освітленню, водовідведенню, – каже Ігор Корольчук. – Гарантія на ці роботи – не менше 10-ти років. Якщо будемо гарно ці дороги експлуатувати та вміло обслуговувати, то вони і 20, і 30 років прослужать.
- У нас є дві незалежних лабораторії, котрі перевіряють якість покриття. І наші дороги, які зараз ремонтують, відповідають усім потрібним нормам. Ми суворо контролюємо це, адже був випадок, коли підрядник мусив на 1 мільйон 800 тисяч переробити дорогу до Стрижавки, бо там після укладання асфальту утворилася хвилястість.
- Торік ми тільки мріяли про такі масштаби робіт, і от лише наприкінці року розпочали робити частинку невеликої дороги через Стрижавку. Усе тому, що досі не було розроблено проектно-кошторисних документацій. Завдяки зусиллям Ігоря Корольчука та підтримці Уряду вся документація вже є, роботи тривають. За що я вдячний і Службі автодоріг, і прем’єру Володимиру Гройсману. Особливо за урядовий експеримент, де перевиконання митних надходжень направляється на ремонт доріг, – каже Валерій Коровій.
Загалом, Вінницька область в собі містить 9,5 тисяч транспортних сполучень, з яких 80% потребують ремонту. У першу чергу в області взялися відновлювати покриття на дорозі до прикордонного Могилів-Подільського.
На сьогодні розпочато ремонт магістралі протяжністю майже 3 кілометри в районі села Якушенці.
- Дійдемо до межі Вінницького району – села Лукашівки. А, як все складеться, в асфальт закатаємо весь район, – жартує Валерій Коровій.
Дорожники обіцяють, що до кінця жовтня – початку листопада все завершать навколо Вінниці і сюди “можна буде запрошувати прем’єра на існспекцію”.
Фото Андрія Завертаного
Дякуємо!
Тепер редактори знають.