У Вінниці сьогодні, 29 червня, на Європейській площі презентували новий бренд місцевих handmade-майстрів “BYVI”. Загалом, до нової платформи наразі долучились 25 майстрів, чиї роботи були представлені на презентації проєкту. Йдеться про прикраси з натурального каміння, одяг, вишиті ляльки, гончарні вироби та різного роду сувенірну продукцію.
Відомо, що платформу створили КП “Офіс туризму Вінниці” разом з майстрами задля підсилення туристичної активності та ідентифікації Вінниці в Україні та за кордоном. Для представників малого бізнесу – це можливість заявити про себе. Для потенційних туристів – можливість придбати собі щось унікальне на згадку про Вінницю.
Наразі придбати роботи майстрів можна буде лише онлайн, однак згодом, після початку функціонування Туристичного хабу, продаж виробів також здійснюватиметься в “реалі”.
За словами директорки КП “Офіс туризму Вінниці” Тетяни Маєвської, об’єднання під спільним брендом 25 майстрів – лише початок. До співпраці запрошують всіх майстрів, які можуть запропонувати свою унікальну продукцію.
– Вінниця – місто талановитих майстрів, яскравих, харизматичних, амбітних особистостей. І саме це стало причиною створення бренду “BYVI”. Це концептуальний бренд. Ми пишемо історію кожного майстра. Бренд сьогодні об’єднав 25 майстрів, але це лише початок. Ми сьогодні стартуємо і запрошуємо до співпраці всіх амбітних, талановитих, яскравих вінничан та гостей міста, розділити з нами радість, об’єднатися під сильним міським брендом “BYVI”. Запрошуємо вінничан придбавати унікальну, ексклюзивну продукцію від вінницьких майстрів, зроблену з душею, – каже Тетяна Маєвська.
За її словами, долучитися до проєкту можуть і майстри виробів з глини, і виробники декоративних предметів для інтер’єру, для дизайну. Майстри з виготовлення прикрас, сувенірів.
– В принципі, основна наша мета, ідея і принцип при формуванні платформи – це висока майстерність виробника. Креатив, стиль і унікальне поєднання минулого і сучасності. Щоб це було цікаво для будь-якої цільової аудиторії, – додала у спілкуванні з журналістами Тетяна Маєвська.
Загалом, презентація нового проєкту тривала менше години і зібрала, окрім преси, зацікавлених вінничан, які проходили повз. Супроводжували старт нового бренду народно-аматорський ансамбль “З роси і води”.
За словами заступника міського голови Андрія Очеретного, старт бренду “BYVI” – перший відносно великий презентаційний захід у Вінниці з початку повномасштабного російського вторгнення.
– “Офіс туризму” запрацював у травні, це новостворене комунальне підприємство. І приємно, що ось вже є сьогодні результат того, як потрібно працювати й об’єднувати місцевих локальних виробників. Тут представлені як фізичні особи-підприємці, так і підприємці безпосередньо, які роблять автентичну вінницьку продукцію. Я сподіваюсь, що впізнаваність із появою такого об’єднавчого бренду “BYVI” Вінниці та Вінницької громади буде ще більшою.
Як тільки в Україні закінчаться активні бойові дії, впевнений, що до нашої країни буде дуже велика увага усього світу. І до нас будуть їхати з Європи, Азії та США. Тому що Україна показала, наскільки вона є амбітною, міцною і волелюбною.
[…] Ми думаємо, що із започаткуванням бренду “BYVI” наші місцеві майстри зможуть більше продавати, більше допомагати людям пізнавати подільську та вінницьку культуру, – зазначив Андрій Очеретний.
Презентувати свої роботи прийшли представниці ГО “Екотворчість”. Так, під час виступу народного ансамблю було організовано імпровізоване дефіле в сукнях, виготовлених майстринями громадської організації.
За словами засновниці “Екотворчості” Лесі Зіаннурової, загалом було презентовано більше 100 виробів. Всі презентовані роботи – від майстринь організації. Навіть ті майстри, які ще не увійшли до ГО, наразі проходять відбір і невдовзі стануть її частиною.
– Ми отримали пропозицію від “Офісу туризму”, і ми погодилися. Для майстрів зараз це дуже важливо. Кожен з них підтримує нашу країну в цей нелегкий час. Їхня підтримка відображається в їхніх роботах. Роботи дуже якісні та всі – ексклюзивні. Це прикраси, це одяг, що стосується мене – це розпис на одязі. І багато в нас сувенірних прикрас. Це робота майстрів і з в’язання, і з вишивки, зокрема.
Кожен майстер вміє працювати руками, але не вміє себе презентувати та просувати. І от якраз бренд “BYVI” дасть змогу майстрам презентувати себе та свою творчість.
Візьмемо сукні – біла та червона – це символ нашого герба, нашої Вінниці. Є також подільський гердан в червоно-чорних кольорах. І багато української символіки на прикрасах. Є в’язані іграшки. Ми займалися волонтерством, і ці іграшки надсилали нашим хлопцям в кишеньках розгрузок. Мали багато теплих відгуків. Ми хочемо далі свою роботу просувати і приносити приємне і вінничанам, і гостям міста, і нашим солдатам, – каже дизайнерка та очільниця ГО “Екотворчість”.
За словами Лесі Зіаннурової, всі роботи – доступні за ціною, оскільки йдеться про вироби ще не відомих брендів чи авторів. Цінова політика – від 50 і до 2 000 гривень.
Як замовити брендовані вироби та як долучитись майстрам
Зазначається, що до моменту відкриття Туристичного хабу платформа “BYVI” функціонуватиме як онлайн-магазин в Instagram, а також на сторінці Офісу туризму Вінниці у Facebook. Вже зараз там можна замовити брошку-мотанку, “бойового” гусака, в’язану іграшку в образі фронтмена гурту “Калуш” та багато інших виробів вінницьких майстрів.
Зробити замовлення можна безпосередньо на Instagram-сторінці “BYVI”. Його доставлять “Новою поштою” чи “Укрпоштою” на умовах передоплати замовлення. Для вінничан та гостей міста також діятиме самовивіз: придбаний виріб можна буде забрати за адресою вул. Соборна, 89, щосереди та щоп’ятниці протягом 12:00-14:00 та 16:00-18:00 годин.
Майстри, охочі долучитися до проєкту, можуть звертатися за телефоном +380 96-775-67-95 та писати на Instagram-сторінку. Вироби можуть бути найрізноманітніші: вишивка, кераміка, полімерна глина, вироби з дерева, бісеру, натурального каменю, іграшки, одяг тощо.
Фото автора
Дякуємо!
Тепер редактори знають.