-
08 Травня/ 15:33Новини
Публікація08.05.1815:33
Юні вінницькі медійники отримали нагороду за кращий телерепортаж на Міжнародному конкурсі
Учні Центру медіаграмотності «#zliva» Вінницької обласної станції юннатів отримали перемогу в номінації «Кращий телерепортаж» на Міжнародному конкурсі шкільних медіа. А також здивували всіх оригінальною візиткою у форматі «медіа-репу».
21-й Міжнародний конкурс шкільних медіа цього року відбувся у Миколаєві. Загалом було подано понад дві тисяч робіт. Окрім представників України, за призи боролися учнівські ЗМІ з Греції і Туреччини. «Центр Медіаграмотності #zliva» було представлено вперше. Всього відзначили 130 кращих учасників конкурсу.
Керівниця Центру медіатворчості Тетяна Драгомирецька розповідає Vежі, що дізналася про Міжнародний конкурс шкільних медіа від керівництва Вінницької обласної станції юннатів, на базі якої функціонує Центр. Запрошення взяти участь у такому масштабному конкурсі розсилало обласне управління освіти. Керівниця разом з учнями подали заявку на конкурс в останній день.
– Ми буквально вплигнули в останній вагон – послали свої відеоматеріали в останній день прийому конкурсних робіт. Це було ще в березні. А вже за декілька тижнів нам повідомили, що ми стали номінантами і запрошені на церемонію нагородження в Миколаїв. Там мали оголошувати в якій номінації перемогли учасники.
Тетяна розповідає, що їй разом із командою було дуже цікаво у якій номінації вони отримали перемогу, адже більшість учасників конкурсу – друковані ЗМІ або інтернет-видання. Вінничани ж надіслали 12 своїх відеосюжетів.
– Наші телерепортажі були різнопланові, був сюжет і в підтримку людей з синдромом Дауна, і відеоогляд Всеукраїнського фестивалю короткого метру, і відеорепортаж з Фестивалю соціальної реклами “Інший погляд”, на якому ми мали нагоду побувати в Одесі з дітьми, і телерепортаж з міжнародного Фестивалю актуальної анімації, на якому ми також побували з дітьми в Києві, і сюжет про Небесну сотню з Майдану незалежності.
Саме за ряд телерепортажів юні вінницькі журналісти отримали перемогу. Для них поїздка в Миколаїв була довгоочікуваною, раніше учні вже мали дві медіаподорожі – в Київ та в Одесу на фестивалі. Для презентації своєї команди діти зняли кліп на основі самостійно створеного медіа-репу. У його тексті говориться про те, що все заполонили ґаджети, а в Центрі медіаграмотності діти вчаться ефективно їх використовувати.
– В перший день ми мали нагоду дуже круто себе презентувати кліпом! Це оцінили всі учасники, навіть голова держкомтелерадіо Олег Наливайко був присутній в залі. А другого дня відбувалася Церемонія нагородження з відкриванням конвертів – майже як на Оскарі.
Тетяна додає, що всього було 10 номінації та їхню називали передостанньою і діти дуже хвилювалися, але ще перед нагородженням сперечалися хто отримає нагороду.
– Але коли прозвучала назва нашого Центру, всі мої як один підскочили, а це команда 10 чоловік (ми були найчисельнішою делегацією разом з харківчанами), і повибігали на сцену! Радості і гордості не було меж. Такі емоції варто переживати разом з дітьми, якщо ви займаєтеся спільною творчістю – емоціїї відчуття перемоги, першості, радості за свої успіхи, гордість за своє місто, розуміння, що те, чим ти займаєшся – важливо на рівні країни і навіть на міжнародному, – ділиться враженнями керівниця Центру.
В Центрі Медіаграмотності #zliva займаються з дітьми шкільного віку свідомою і ефективною медіатворчістю. Наразі є дві вікові групи – 7-9 та 10-13 років. Юних медійників вчать бути грамотними користачами медіаресурсів.
– Яким чином? Зрівнюємо цінності, які пропагують інші медіа зі своїми і створюємо власний якісний медіаконтент. В процесі навчання ми допомагаємо дітям, які приходять до нас в Центр і бажають знімати відео, комунікувати через відео, створювати свої відеоблоги, більш свідомо розуміти і використовувати медіа-ресурси, самостійно аналізувати, відрізняти якісний медіа-продукт від неякісного, бути активними і креативними користувачами медіа.
Вихованці працюють разом з педагогами над ігровим кіно, анімацією, відеоблогами, соціальними відеороликами, відеорепортажами та відеосюжетами, а також відвідуються майстер-класи представників медіа-професій, ходять на екскурсії в редакцію та зустрічаються з режисерами і сценаристами. Також учні активно беруть участь у дитячих кіно- та анімаційних фестивалях, конкурсах учнівських медіа тощо.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.