“Вінницяобленерго” та “Вінницяоблводоканал” вводять обмежувальні заходи та переводять прийом громадян у телефонний режим на час карантину – до 3 квітня. Таке рішення на підприємствах прийняли у зв’язку із загальнодержавними карантинними заходами через коронавірус.
UPD: “Вінницягаз” та ТОВ “ЕНЕРА ВІННИЦЯ” також запроваджують карантин та переходять в режим онлайн.
“Вінницяоблводоканал”
У “Вінницяоблводоканалі” зазначають, що передати показники лічильників обліку води споживачі категорії “населення” можуть за телефонами: 69-69-06; 61-07-35 та 61-06-00, або на електронну адресу: [email protected]
– З питань, що потребують невідкладного вирішення керівником підприємства та його заступниками, просять звертатися за телефоном: 53-72-85, 66-45-27.
– З питань щодо нарахувань за послуги водопостачання та водовідведення, договірних відносин, тощо – 69-69-06.
– З питань щодо отримання та подачі документів на технічні умови та іншої технічної документації – 53-72-62.
– Для юридичних осіб показники радіть передавати на електронну адресу: [email protected], (довідка за телефонами: 61-89-33; 61-89-34)
Також КП “Вінницяоблводоканал” тимчасово припиняє надання послуг юридичним на фізичним особам, щодо дослідження якості води.
“Вінницяобленерго”
Споживачів електроенергії також просять утриматися від відвідування управління обленерго, усіх його структурних районних підрозділів та центрів обслуговування клієнтів. Вирішувати питання (зокрема тих, що стосуються споживання електроенергії та рахунків) рекомендують у дистанційному режимі.
У повідомленні йдеться, що колектив Товариства, як і завжди виконує виробничі завдання, і його працівники готові вислухати клієнтів у телефонному режимі:
– номери цілодобового зв’язку з Кол-центром АТ “Вінницяобленерго”: 0 (800) 217-217; (0432) 65-95-95;
– багатоканальний телефон Кол-центру ТОВ “Енера Вінниця” – (0432) 32 97 77.
У структурних підрозділах:
– Барські ЕМ: 04341-2-22-34 (приймальня), 04341-2-17-45 (абон.відділ), 04341-2-21-92 (розрахунковий відділ), 04341-2-22-23 (оперативно-диспетчерська група);
– Бершадські ЕМ: 04352-2-19-73 (приймальня)
– Вінницькі МЕМ: 65-95-45 (провідний інженер) 65-95-46 (розрахункова група, юридичні споживачі) 65-95-41 (розрахункова група, побутові споживачі);
– Замостянські ЕМ: 52-50-32 (приймальня);
– Іллінецькі ЕМ: 04345-2-14-92 (розрахункова група, побутові споживачі), 04345-2-27-93 (розрахункова група, юридичні споживачі);
– Калинівські ЕМ: 04333-2-18-98 (приймальня);
– Козятинські ЕМ: 0-800-217-217;
– Крижопільські ЕМ: 04340-2-68-43 (приймальня), 04340-2-67-52 (диспетчерська);
– Могилів-Подільські ЕМ: 0437-6-69-30 (приймальня);
– Тульчинські ЕМ: 0674327341 (розрахунковий відділ), 04335-2-18-75 (диспетчерська);
– Хмільницькі ЕМ: 04338-2-27-16 (приймальня);
– Шаргородські ЕМ: 04344-2-16-73 (приймальня), 04344-2-15-43 (диспетчерська).
Також до ваших послуг онлайн-сервіси “Вінницяобленерго”:
– сайт Товариства – ТУТ;
– сторінка ФБ – ТУТ;
– онлайн-звернення – ТУТ.
На дистанційний зв’язок зі споживачами переводиться і робота Сервісного центру обслуговування клієнтів, що у м. Вiнниця (вул. Соборна, 50).
– Номери телефонів: 0432-65-96-95 та 0432-65-96-83.
– Електронні повідомлення до Сервісного центру приймаються за ел.адресою: [email protected]
Аби не наражати на небезпеку споживачів електроенергії, керівництво Товариства вирішило обмежити спілкування з ними і контролерів, – йдеться у повідомленні. – Шановні споживачі, просимо з розумінням віднестись до застережних заходів та сумлінно виконувати їх задля вашого ж здоров’я і запобігання поширенню небезпечного вірусу COVID-19. Користуйтеся, будь ласка, дистанційними способами зв’язку з нами. Дякуємо вам! Бережіть себе та обов’язково будьте здорові!
“Вінницягаз”
Через обмеження, пов’язані з карантином, з 16 березня по 3 квітня призупинили свою роботу Центри обслуговування клієнтів АТ “Вінницягаз”. Проте клієнти компанії можуть вирішувати більшість газових питань за допомогою онлайн-сервісів 104.ua та у телефонному режимі за номерами: 067-01-10-104, (0432) 509-104.
Як повідомили на сторінці “Вінницягаз”, На час карантину кількість операторів, які прийматимуть дзвінки, збільшено.
Всі екіпажі аварійно-диспетчерської служби працюють в надзвичайному режимі. Так само як медична служба та служба порятунку, – йдеться у повідомленні. – Наші бригади чергують цілодобово та оперативно виїздять на виклики, припиняють аварійні ситуації, здійснюють оперативні ремонти! А телефон 104 приймає дзвінки цілодобово… Здійснюється цілодобовий моніторинг тиску газу в газорозподільних мережах.
Разом з тим, у “Вінницягаз” нагадують, що для побутових споживачів є можливість отримати всю інформацію за особовим рахунком, передати показання лічильників та сплатити рахунки за газ і його доставку віддалено – за допомогою онлайн сервісів:
– особистий кабінет на сайті 104.ua – ТУТ,
– чат-бот «7104ua» у Viber – ТУТ,
– мобільний додаток 104Mobile для Android – ТУТ,
– мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone – ТУТ,
– контакт центр – за тел: 067-01-10-104, (0432) 509-104.
“ЕНЕРА ВІННИЦЯ”
До завершення встановленого цим документом карантину – 3 квітня – доступ сторонніх осіб до адміністративних будівель ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» та усіх його Центрів обслуговування клієнтів тимчасово обмежено.
У компанії повідомили, що вони пропонують своїм клієнтам широкий вибір засобів зв’язку для замовлення послуг та отримання необхідної інформації: від звичайного телефонного зв’язку до персонального комп’ютеру або мобільного гаджету, а саме:
– безпосередньо через особистий кабінет на сайті товариства – ТУТ;
– за допомогою кол-центру – (0432) 32-97-77;
– надіславши листа на електронну пошту ТОВ “ЕНЕРА ВІННИЦЯ” – [email protected] ;
– надіславши листа у соціальних мережах – Facebook, Іnstagram;
– інформаційно-консультаційний центр – (0432) 65-86-11.
В ІКЦ можна отримати консультації та роз’яснення щодо послуг з постачання електричної енергії, а також інформацію про:
– діючі тарифи на електроенергію;
– порядок укладання, зміни та розірвання договору;
– порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;
– порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію;
– порядок відновлення електропостачання після відключення за несплату рахунків;
– порядок зміни постачальника.
Графік роботи: понеділок-четвер: 8:00-17:00, п’ятниця: 8:00-15:45. Обідня перерва 12:00-12:45.
Ілюстративне фото – cheline.com.ua
Фото – з фейсбук-сторінок компаній
Дякуємо!
Тепер редактори знають.