Таку опцію кав’ярня PicNic ввела, аби зменшити використання пластикових горняток і зробити відпочинок у закладі більш приємним та екологічним.
У минулому місяці кав’ярня долучилася до акції, ініційованої вінницькою школяркою Марією Ошовською, де за купівлю кави чи чаю в своє горнятко відвідувачі отримували знижку або смаколик.
Купи каву у власне горнятко – отримай знижку або смаколик: вінницька школярка ініціювала оригінальну еко-акцію
Сама ж співвласниця закладу Тетяна Головко розповідала, що вже давно користується своїм горнятком і бариста до цього звиклі. Ідея поставити шафу з різноманітними горнятками для відвідувачів з’явилася на запит друзів жінки, які почали запитувати, чи можна і їм принести свою чашку, коли побачили, що бариста наливає каву Тетяні у власну термочашку.
—За кілька тижнів у нас було вже з півдюжини приватних горняток, які почали заважати баристі. А ми із Дариною Горобець (smm-ниця закладу – ред.) в той час почали міркувати над змінами в інтер’єрі. Тоді й прийшла думка з шафою. Ми її замовили, прорахували, що в неї поміститься 40 горняток. Коли ми тільки поставили шафу, то вона була надто порожня, щоб бути повноцінним елементом інтер’ єру, — розповіла Vежі Тетяна.
Саме тому Тетяна разом із Дариною обрали 20 цікавих горняток на свій смак і тепер пропонують гостям тут і зараз розпочати свій еко-шлях. Суть проста: обрати горнятко, підписати його і більше не смітити одноразовими. Окрім цього, кожного разу еко-свідомі гості отримують в подарунок печиво.
Наразі у кав’ярні вже є 12 приватних горняток і ще 19 чекають на свого власника чи власницю.
Тетяна додає, що відвідувачі в основному позитивно реагують на таке різноманіття горняток і запитують як отримати своє та чи варто його купувати. Варіанти два: вони можуть придбати у кав’ярні як звичайні, так і термогорнятка або ж принести власне. Це також спонукатиме гостей до свідомого споживання, адже перед тим, як купувати товар, варто подумати чи можеш ти скористатися тим, що вже є вдома і не купувати взагалі.
—До нас почали приходити люди з власною тарою, які про нас дізналися завдяки акції Маші Ошовської. Нам приємно, що ми виправдали їхні очікування. Тож акція «Бери каву у власне горнятко» у нас стає безстроковою, — додала Тетяна.
Власниця також пояснила чому для неї важливі подібні ініціативи:
—По-перше — це не важко, це не якась окрема робота чи свідоме зобов’язання. Це частина способу мого життя, який в даному випадку втілився в шафу для чашок. Перед цим я розробляла млинці саме такі, які мені б хотілося купити для себе та своїх дітей, але не було де, адже навколо одні хот-доги та шаурма, які нам не підходять. Тобто я створюю те, чого мені самій не вистачає навколо. І так, я за мінімум сміття, за скорочення споживання вцілому, за розвиток якісного продукту, а не привабливої обгортки. Я за підтримку співзвучних мені самій проектів, особливо дитячих, бо у нашому житті, розділеному на світ дітей та дорослих, дитячі зусилля часто губляться в потоці професійних дорослих проектів. Важливо своїми діями, а не словами, змінювати світ на краще.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.