Вінницька область опинилася на четвертому місці в Україні за кількістю платної політичної реклами, опублікованої в мережі Facebook.
Про це свідчать дані моніторингу, який здійснювала Громадянська мережа ОПОРА
“У серпні* українські політики, партії у Facebook та Instagram розмістили майже вдвічі більше рекламних оголошень політичного характеру, ніж за попередній місяць – 20 930 дописів. Протягом місяця напередодні старту офіційної виборчої кампанії місцевих виборів – 2020 українські політичні гравці інвестували в промо-послугу Facebook від 425 469 до 576 345 американських доларів“, – ідеться в звіті ОПОРИ.
З огляду на розрахунки ОПОРИ, засновані на даних Бібліотеки реклами ‘Facebook, на політичну рекламу на Вінниччині на Facebook лише за серпень було витрачено від $22 549 до $30 546.
Також в ОПОРІ відзначають, що Київ стратив “пальму першості” в кількості політичної реклами, яка таргетувалася на мешканців міста у Facebook. В лідери вийшла Дніпропетровщина (16,7% від усієї реклами), а на четвертому місці опинилася Вінниччина з 5,3%, поступаючись лише Львівщині (8,7%) та Київщині (11,6%).
“Налаштовуючи свою політичну рекламу, здебільшого її замовники обирали жіночу аудиторію (60%). Відповідно чоловіча аудиторія політичного промо-контенту склала лише 40%. Однак у серпні змінився вибір у налаштуваннях за віковими групами. Як серед жінок, так і серед чоловіків у фокусі замовників політичної реклами були користувачі 35 – 44 років”, – відзначають в ОПОРІ.
Хто замовляє рекламу на Facebook?
Найбільшими політичними рекламодавцями у Facebook минулого місяця стали партія “За Майбутнє”, “Слуга народу”, “Наш край” та “Перемога Пальчевського”.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.