Уже наступного року у Вінниці на вулицях міста можуть реалізувати проект «Екологічне місто», який додатково вчитиме містян сортувати сміття, поки вони очікують на автобус.
«Екологічне місто» – це один із 16-ти проектів-учасників, які візьмуть участь в голосуванні серед інших учасників конкурсу «Битва агентств. Навиворіт. Перший український антитендер», організованим Creativity Days Ukraine та PR-клубом «Піранья».
Ціль проекту «Екологічне місто» – акцентувати увагу жителів Вінниці до екологічних проблем міста й області, необхідності збереження навколишнього середовища, шляхом інформаційної кампанії з розміщення на зупинках інформаційних щитів. Проект втілюється для покращення екологічного стану, через впровадження системи сортування сміття в життя міста.
Автори проекту – БФ «Подільська громада».
- «Ми дуже хочемо, щоб на вулицях нашого міста з’явилась цікава та креативна інформація щодо роздільного збору відходів!» – написано на Фейсбук-сторінці благодійного фонду.
Читайте також: 9 років позитивних змін у Вінниці: як влаштований та чим займається Фонд “Подільська громада”
Серед інших заявлених учасників на перемогу і звання креативних рекламних проектів:
- «Простір майбутнього» (проведення недільних курсів і таборів на канікулах для молоді з визначення майбутньої професії);
- GoCamp (літні шкільні табори з волонтерами-іноземцями для вивчення іноземних мов);
- «Симфонія життя» (проект пов`язаний із закупівлею слухових апаратів дітям до трьох років, діагностичної апаратури для виявлення проблем зі слухом у новонароджених);
- «ЕКОtransformation-2018» (підтримка екобізнесу);
- «Найкраща порода – врятована!» (щоб люди обирали тварин саме із притулків);
- «Let’s talk – Давай поговоримо!» (психологічна допомога в режимі онлайн);
- «Політична пам`ять» (онлайн-платформа з інформаціює для виборців про політиків та партії);
- «Перший молодіжний форум з управління інтернетом» (платформа для обговорення гострих проблем, зокрема про кібербезпеку);
- «Соціальна відповідальність моряка» (про приєднання до профспілкового руху моряків для вирішення можливих проблем з судновласниками);
- «Бойовий слон» (навчання населення медіаграмотності);
- «Ремені безпеки. Проста звичка рятує життя» (інформаційна кампанія з роз’яснення для водіїв та пасажирів);
- «Нова школа» (батьки хочуть реформувати школи для розвитку як дітей, так і вчителів);
- «Мапа пам`яті» (інформаційний ресурс з поіменним списком загиблих в збройному конфлікті);
- «Нова пошта» (створення і розвиток ринкової моделі профспілки працівників «Нової пошти»);
- «Стимулювання соціального підприємництва серед громадських організацій» (навчити ГО заробляти на наданні власних послуг чи продажу товарів).
Як зазначають організатори, битва відбуватиметься в два етапи: онлайн-голосування та презентація, де експертне журі обиратиме кращі проекти.
Наразі можна голосувати за вподобаний проект ТУТ.
Відзначимо, що вінницький проект «Екологічне місто» у лідерах із результатом 112 вподобань. «Let’s talk – Давай поговоримо!» має 97 вподобань, а «Мапа пам’яті» – 65.
Некомерційні організації за які віддадуть найбільше голосів, презентують свою ідею перед експертами рекламно-комунікаційного бізнесу. У цьому і “родзинка” “битви навиворіт”, адже замовник “обмінюється” містами з виконавцем. Найліпші учасники отримають рекомендаційні листи від організаторів й журі.
Презентація проектів відбудеться 9 лютого 2018 року. А от про місце і час проведення заходу буде додатково анонсовано у січні.
Нагадаємо, що з 1 січня 2018 року Україна зобов’язалася сортувати все сміття за видами матеріалів, а також розділяти його на придатне для повторного використання, для захоронення та небезпечне.
Про це йдеться у статті 32 Закону України “Про відходи”, до якої був доданий відповідний пункт ще у 2012 році.
Фото i.ytimg.com
Дякуємо!
Тепер редактори знають.