«Відчути смак довгих текстів»: у Вінниці презентували школу створення лонгрідів

9:49
Автор: admin
Become a Patron!

“Вінницький медіапростір переповнено «сенсаційними» та заполітизованими новинами. Місто та його мешканці — це просто споживачі прес-релізів від організацій та партій. Хочете це змінити?”

Такими словами закликають взяти участь в другій школі від проекту Creyda її організатори, які цього разу мають намір навчити молодих вінничан писати довгі, об’ємні та соковиті тексти– лонгріди. Тексти, котрі не користуються значним попитом і не перебувають в трендах сучасних користувачів Інтернету та соцмереж зокрема, однак можуть значно ширше та глибше розкрити ту чи іншу проблему чи явище, ніж домінуюча сьогодні flash-журналістика.

img_2917

Навчити молодих вінничан “довгій” журналістиці – а заразом і репортажному фото – планують руками переважно вінницьких фахівців: лекторів та менторів.

Зокрема, про “свіжу кров” у нових медіа розповідатиме завідуюча кафедри журналістики Донецького національного університету ім. В. Стуса Олена Тараненко, журналістка Власно.інфо Людмила Кліщук про те, як знайти героя сюжету, а випусковий редактор ТРК “Вінничина” Олексій Литвинов – про “візуальні лонгріди”, фотограф Vежі Андрій Завертаний – про репортажну журналістику.

Не обійдеться і без запрошених гостей із Києва: зокрема одним з лекторів стане куратор напрямку культурної дипломатії Українського кризового медіа-центру Леонід Марущак та фахівець зі створення візуального контену для соцмереж, імя якого організатори поки не називають. В якості тренерів виступатимуть і організатори школи – Олександри Мельник та Вешелені, а також Анна Савчинська.

img_2958

Під час презентації її спікери звернули увагу на те, що наразі не відчувають особливого ажіотажу з боку своєї цільової аудиторії, попри те, що вже поширили анонси соціальними мережами та навіть розповсюдили інформацію офлайн – зокрема, у навчальних закладах Вінниці. “Багато людей говорять: те, що ви робите – це дуже круто, щоправда, на кількості проданих квитків це не дуже позначається”, – говорить Олександр Мельник. Тож принагідно зауважив: Creyda досі відкрита для партнерів та спонсорів, аби зробити для студентів та, можливо, навіть школярів, навчання ще більш доступним.

img_2965

Школа буде поділена на кілька блоків: лекції, семінари та воркшопи, котрі загалом триватимуть 12 тижнів – по два заходи на тиждень. Вартість відвідування кожної події стартує від 35 гривень (лекції), найдорожче обійдеться участь у семінарах – 50 гривень за кожен. Існують також спеціальні пропозиції: пакет “стандарт” на всі заходи – 900 гривень, пакет “студент” – 700 гривень.

Організатори зазначають, що “на виході” учасники отримають свій власний якісний лонгрід, рекомендований для публікації у місцевих онлайн-виданнях. А якщо на Creyda School назбирається достатня кількість учасників, з них будуть сформовані команди, котрі змагатимуться між собою – хто зробить найкращий медійний продукт. Переможці можуть розраховувати на грошові премії: від 500 до 2000 гривень кожній команді.

Більш детально – на сайті школи. 

Усі фото Андрія Завертаного

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.