Оновлено: 10 Жовтня 2021, в 22:10
“Вже третій вік в Вероні ворожнеча”… Вчора, 7 жовтня, в театрі імені Садовського відбулася прем’єрна вистава мюзиклу Ромео та Джульєтта. Історія, відома на весь світ, на вінницькій сцені постала в урбанізованій інтерпретації з “некласичними” образами героїв.
Близько 18:30 зала театру імені Садовського поступово наповнювалася людьми. В холі театру звучала музика – для гостей грав саксофоніст Євген Попель з командою музикантів.
Коли присутні зайняли чи не всі місця в залі, світло згасло, а на сцені з’явилися актори та акторки – розпочалося дійство. Побачивши декорації та одяг героїв одразу стало зрозуміло – це не класична версія веронської історії. Сірі урбаністичні декорації, залізне риштування, що виконували роль будинків з балконами, та залізні ланцюги, що звисали з-під стелі – здавалося, йдеться не про італійську Верону, а про гетто в якомусь небезпечному районі.
Такому ж “вайбу” відповідав і чорний шкіряний одяг героїв та героїнь – ніяких довгих суконь чи білих чоловічих панчіх тут не побачиш. В обтягуючих штанах та помаранчевими пасмами волосся – дещо гонорова на початку Джульєтта була схожа на тінейджерку, яка таємно від батьків слухає у своїй кімнаті гурт “The Smiths” чи “Sex pistols”. З особливостей образу Ромео – великі лижні окуляри та пасок з літерою “R”.
Незвичним був образ священника – професію одягнутого в чорний костюм та білі кеди служителя видавав лише білий комірець та хрестик, який інколи з’являвся на його шиї. Його поява запам’яталася завдяки ефектному моменту – служитель повільно підійшов до краю сцени з великим хрестом в руках, який швидким рухом вниз перетворився на биту. До слова, сім’ї Монтеккі та Капулетті мали за зброю хокейні ключки.
Режисером вистави став Тарас Мазур, який, окрім роботи в театрі Садовського, є головним режисером неформального театру “ХуліGun”. “Хуліганство” режисера явно проявлялося і тут – коли ворогуючі сім’ї малювали балончиком на “будинках” одне одного та билися посеред сцени. Але крім цього були й присутні ліричні сцени любовних діалогів між Ромео та Джульєттою.
Уся вистава була сповнена хореографією, піснями, жартами, а наприкінці – жалібним плачем. Усі діалоги у виставі мали віршовану форму. Композитором мюзиклу виступив В’ячеслав Назаров, а автором лібрето – Олександр Вратарьов. Хореографи – Діана Калакай та Гліб Зельгін
Фото Зорини Гаджук
Дякуємо!
Тепер редактори знають.