У Вінниці у тестовому режимі стартував прокат електросамокатів. Наразі у місті їх лише 50 й усі вони розміщені на правому березі міста.
Про початок роботи сервісу Е-wings у Вінниці розповів радник міського голови та депутат Віктор Перлов. Зазначив, що спершу встановили 50 самокатів на правому березі міста. Щодо вартості прокату, то за розблокування електросамокату потрібно сплатити 15 гривень, а далі — по дві гривні за кожну хвилину використання.
До речі, на сайті вказано, що у вихідні та святкові дні вартість оренди електросамокату дещо дорожчає і становить 3 гривні за хвилину. Вартість бронювання — 1 грн/хв. Зазначають, що максимальний термін бронювання становить 15 хвилин.
– Як на мене, чудове доповнення до нашої транспортної системи. Чи сподобається сервіс містянам покаже час, — додав Віктор Перлов.
Як це працює?
На сторінці сервісу E-wings y Facebook пояснюють, що спершу потрібно завантажити спеціальний додаток на свій смартфон. Він є як для IOS, так і для Android.
Після цього у додатку необхідно вибрати електросамокат, натиснути на нього, а потім — на позначку “бронювати”. Для того, щоб оплатити бронювання, потрібно відсканувати QR-код на електросамокаті, або ввести код самостійно. Якщо оплата вдалась — потрібно відштовхнутись та натиснути ручку справа.
– А ще ви можете поставити свою поїзду на паузу, якщо раптом захотілось перепочити чи випити горня кави з друзями. І ніхто не орендує ваш самокат. Один девайс і міські затори, проблеми з паркуванням та переповнені маршрутки вам не загрожують! — додають в E-wings.
Як прокоментували виданню “Вінниця.info”, протягом літа кількість електросамокатів у Вінниці планують збільшити до 200 одиниць. Вінниця стала другим містом, де запустили E-wings, а починали роботу зі Львова. У додатку позначено, де знаходиться електросамокат, скільки у нього ще заряду, а також місця, де його можна буде залишити після поїздки.
Мапа E-wings
До речі, кожен обладнаний декількома трекерами, аби запобігти крадіжкам транспорту.
Фото з Facebook-сторінки Віктора Перлова та з соціальних мереж
Дякуємо!
Тепер редактори знають.