-
11 Вересня/ 15:58Головне на Vежі
Публікація11.09.1815:58
У Вінниці шукають фахівців, які організують реконструкцію “довгобуду” на Вишеньці
Будівлю по вулиці 600-річчя, яка ще з 90-х років є у Вінниці довгобудом – врешті відремонтують. Нині шукають фахівців, які допоможуть здійснити усі підготовчі та проектні процедури щодо реконструкції 9-поверхівки, в якій невдовзі оселяться працівники одного з вінницьких судів.
Відповідне тендерне оголошення розмістив на сайті публічних закупівель ProZorro замовник – Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.
Вартість предмету закупівлі (Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Послуги інжинірингові, консультаційні та послуги з технічного нагляду за об’єктом «Реконструкція об’єкту незавершеного будівництва в будівлю суду в м. Вінниці по вул. 600-річчя, 17») – 8 мільйонів 390 тисяч 735 гривень.
Будувати багатоповерхівку розпочав завод “Термінал” понад 20 років тому. У будівлі мав розташуватися його інженерно-лабораторний корпус. Пізніше недобудований будинок отримала у власність комерційна фірма. Після банкрутства фірми, довгобуд передали Вінницькому аграрному університету, для облаштування учбового корпусу, але вже у 2005 році, відповідно до спільного рішення Державної судової адміністрації та Міністерства аграрної політики України, будівлю було передано Апеляційному суду Вінницької області. Відтак, нині будівля перебуває на балансі Територіального управління Державної судової адміністрації у Вінницькій області.
Згідно із тендерною документацією щодо пошуку фахівців з нагляду за будівництвом, виконавець має надавати консультації та допомагати під час наступних процедур (надано скорочений перелік зобов’язнь):
1. Конкурс на проектні роботи: консультування щодо процедури визначення переможця конкурсу. Участь у оцінці тендерних пропозицій. Узгодження положень та підготовка договірної документації між Замовником і Проектувальником відповідно до результатів конкурсу.
2. Стадія проектування: надання рекомендацій щодо оцінки варіантів розроблення Проекту, запропонованих Проектувальником. Контроль за виконанням графіку розроблення проектної документації. Аналіз проектних рішень, супровід експертизи проектної документації. Перевірка та погодження рахунків-фактур. Доповідь Замовнику щодо можливості затвердження проектної документації.
3. Конкурс на будівельні роботи. Підготовка тендерної документації. Надання Замовнику консультацій щодо процедури визначення переможця конкурсу. Участь у оцінці тендерних пропозицій. Узгодження положень та підготовка договірної документації між Замовником і Підрядником.
4. Зміни, пов’язані з реалізацією Проекту. Аналіз існуючого стану реалізації проекту та своєчасне інформування Замовника щодо залучених до виконання робіт субпідрядників та їх можливості. Надання пропозицій щодо здешевлення вартості будівництва та покращення його якісних характеристик на підставі аналізу можливих альтернативних методів виконання робіт, заміни матеріалів та обладнання.
5. Технічний нагляд за будівництвом. Перевірка відповідності виконаних будівельних робіт, конструкцій, застосованих виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил. Перевірка документів та візування актів виконаних робіт, змонтованого обладнання та устаткування в частині обсягів робіт та підготовка їх для передачі Замовнику. Ведення обліку обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт. Отримання від Підрядника необхідних сертифікатів якості та/або відповідності на матеріали, обладнання, устаткування у разі його поставки Підрядником.
6. Спори, варіації, медіація. Захист законних прав і інтересів Замовника. Аналіз фактів і виявлення проблем. Розгляд повідомлень Підрядника про його претензії до Замовника та аналіз можливих результатів у разі їх задоволення. Організація переговорів. Надання допомоги Замовнику щодо будь-яких суперечок і претензій, які виникають між Замовником і виконавцем (виконавцями), пов’язаними з проектною документацією, роботами, що виконуються, поставками матеріалів, механізмів, устаткування, страхуванням відповідальності.
7. Адміністрування Проекту (функції «Замовника»). Представництво інтересів Замовника на всіх стадіях реалізації Проекту. Організація затвердження проектної документації. Моніторинг вартості будівельних матеріалів, обладнання та устаткування. Нагляд за реалізацією договору. Створення єдиної бази для планування, упорядкування кошторисів і контролю за витратами; встановлення зв’язку між роботами, передбаченими проектом і системою ведення бухгалтерського обліку. Складання та надання Замовнику місячних і квартальних звітів про хід реалізації Проекту. Взаємодія з наглядовими, природоохоронними органами, органами місцевого самоврядування, громадськістю. Координація пуско-налагоджувальних робіт та забезпечення їх оперативного прийняття. Участь у організації підключення об’єкта будівництва до відповідних інженерних мереж, у прийнятті об’єкта будівництва в експлуатацію.
Окрім того, до технічного завдання додається відомість про обсяг робіт по будівництву та реконструкції будівлі, щоб виконавець робіт зміг оцінити масштабність реконструкції.
Зокрема серед робіт (відповідний тендер буде оголошено після визначення переможця цього тендеру): очищення від сміття, демонтажні роботи (стін, покриттів, перемичок), підсилення конструкцій, земляні роботи, влаштування фундаментів, колон, металевих огорож, стін та перегородок, улаштування підлоги, покрівлі, утеплення, внутрішнє та зовнішнє оздоблення, влаштування системи електропостачання, водопостачання, опалення, каналізації, встановлення сантехнічного обладнання та низка інших робіт (загалом 40 сторінок відомості).
Вартість виконання цих та інших робіт й проекту загалом має точно розрахувати переможець тендеру, про який йдеться сьогодні. Як пояснив у коментарі Vежі Олександр Сидоренко, секретар тендерного комітету, оскільки, звісно, у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України у Вінницькій області відсутні відповідні фахівці, то доводиться шукати кваліфікованих спеціалістів поза організацією. Також відомо, що ще 2017 року Територіальне управління намагалося знайти розробника проекту реконструкції.
Вперше тендер на послуги з супроводу будівництва об’єкту оголошувався ще у серпні цього року, тоді свої пропозиції подали всього двоє учасників. Проте жоден з них не підготував пропозицію належним чином, відтак їх було відхилено.
– Коли вже буде переможець по цьому тендер, тоді буде оголошено тендер вже на саму реконструкцію, – каже Олександр Сидоренко. – Будівля буде використовуватись одним з вінницьких судів, проте якого точно нині не відомо, будемо дивитись по потребі. Вірогідно, це буде Вінницький міський суд.
Період, на які планується найняти зазначених фахівців – до кінця 2019 року. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – до 26 вересня.
Нагадаємо також, що у Вінниці до кінця року в колишнє приміщення готелю “Савой” мають переїхати працівники Вінницького апеляційного адміністративного суду.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.