З минулого року у Вінниці тестували мапу звернень з питань доступності вуличної мережі. Нині сервіс запрацював повноцінно, й тільки за травень на мапі було зареєстровано 45 звернень.
Як повідомляється на сайті Вінницької міської ради, де й можна переглянути мапу, головна мета такого проекту – покращення інфраструктури міста.
Зазначено, що у розділі «Мапа міста» можна залишати звернення щодо різних питань життєдіяльності міста. Зокрема, які стосуються аварійних ситуацій, сфери енергетики, транспорту, зв’язку, житлового та комунального господарств, благоустрою, архітектури та містобудування, торгівлі та громадського харчування, соціальної сфери, охорони здоров’я, освіти та культури тощо.
Зокрема, у підрозділі звернень «Доступність вуличної мережі міста» можна повідомити про недоліки інфраструктури з погляду, наприклад, людей з інвалідністю або батьків з дитячими візочками або велосипедистів.
«Це такий інтерактив, який дозволяє вінничанам позначати на карті міста ділянки вулиць, що викликають якісь незручності. Для створення повідомлення потрібно зайти у розділ «Мапа міста» та перейти на геопортал. Для того, щоб відзначити на карті проблемну ділянку, необхідно поставити позначку у обраному місці та заповнити відповідну форму звернення, натиснувши на кнопку «Подання нового звернення» у верхній лівій частині екрану. Також можна додати фото.
Для того, щоб побачити вже залишені звернення, потрібно розгорнути бічну панель кнопкою у верхньому лівому куті, та обрати розділ «Звернення громадян». У списку, що відкриється, відмітити галочкою та розкрити потрібну категорію – в нашому випадку, «Доступність вуличної мережі міста». Створені звернення будуть відображені на мапі, а їх список можна побачити у цьому розділі ліворуч», – зазначила начальник відділу інформатизації департаменту інформаційних технологій Діна Черненко.
Також можна знімати або ставити “галочку”, щоб переглядати вибірково ту чи іншу категорію.
Після того, як користувачі залишили на мапі повідомлення, можна моніторити процес виконання робіт з усунення недоліків.
Про результат будуть також звітувати на самій мапі. Така форма комунікації з вінничанами допоможе зробити місто ще більш комфортним.
Лише у травні, за інформацією Цілодобової варти, на мапі було зареєстровано 45 звернень. Усі питання перенаправлені у відповідні департаменти міської ради і перебувають на стадії виконання.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.