Відсьогодні тролейбус №7 у Вінниці їздитиме в тестовому режимі за новим маршрутом “Залізничний вокзал” – “Вінниччина-Авто”, який тепер має на 1,2 кілометра більшу протяжність.
Про це повідомили на сайті Вінницької міської ради, зазначивши, що в місті завершили будівництво продовження тролейбусної лінії в мікрорайоні Тяжилів.
Відомо, що контактну мережу тролейбуса по вул. Ватутіна продовжили від розворотного кільця по вул. Луговій до СТО “Вінниччина-Авто”. Загалом збудували 2,4 кілометра контактної тролейбусної лінії у двох напрямках, змонтували та підключили тягову підстанцію, а також встановили світлофор на новому розворотному кільці.
Михайло Луценко, директор КП “Вінницька транспортна компанія”, зазначив, що продовження цього маршруту було передбачено комплексною Програмою розвитку міського пасажирського транспорту на 2018-2023 роки, а самі роботи тривали місяць. З його слів, поки що на маршруті працюватимуть три тролейбуси, а підприємство вивчатиме пасажиропотік.
Крім цього, за попередніми підрахунками, цим продовженим маршрутом тролейбусу на Тяжилові будуть користуватись понад 5 тисяч мешканців.
– Тут будується новий мікрорайон. В цьому році маємо здати дитячий садочок на Тяжилові. Ще під час реконструкції дороги по вулиці Ватутіна кілька років тому ми закладали опори, щоб можна було продовжити тролейбусну лінію. Бо вже тоді ми знали, що це буде необхідно, адже маємо чіткий план дій з розвитку міського пасажирського транспорту, – зазначив Вінницький міський голова Сергій Моргунов.
– До речі, цю роботу ми почали ще в 2012 році, коли Володимир Гройсман як міський голова, розпочав модернізацію громадського транспорту та всієї транспортної мережі міста. Це командна робота, яка дає гарний результат. І сьогодні муніципальний транспорт Вінниці є найкращим в Україні.
– Коли у місті є стратегія розвитку, то і є розуміння, що потрібно робити завтра й післязавтра. Вінниця розвивається, і це – очевидно. Завдань іще дуже багато, тому команда почала працювати над новою Стратегією “Вінниця 3.0”, – зазначив Володимир Гройсман, який також протестував нову лінію разом із керівником ВТК і міським головою. – Ми хочемо, щоб у лідерах життя була не тільки Вінниця, а й вся область, тому ми працюємо над “Стратегією 3.0” всієї Вінниччини. Це для нас нове амбітне завдання, але ми маємо досвід, розуміння та величезну повагу і шану до вінничан.
Також у міській раді зазначили, що під час тестового запуску тролейбусу на продовженому маршруті Сергій Моргунов та Володимир Гройсман поспілкувалися з мешканцями мікрорайону Тяжилів. Зазначається: люди кажуть, що вони задоволені, бо тепер не доведеться йти пішки до тролейбусної зупинки чи їхати маршрутним таксі.
– Ми давно на це чекали. І дуже раді цьому і всім, хто це зробив. Бажаємо, щоб не ламалися тролейбуси і всі їздили. Бо раніше ми ходили до Лугової пішки, а потім назад, – каже місцева жителька Світлана Пилипак.
Роботи про будівництву контактної мережі тролейбуса по вул. Ватутіна від розворотного кільця “вул. Лугова” до СТО “Вінниччина-Авто” розпочались 24 липня і тривали до 31 серпня.
_
В рамках будівництва, для забезпечення функціонування подовжених тролейбусних маршрутів, також було виконано монтаж та підключення одноагрегатної тягової підстанції потужністю 1410 кВА.
_
Загальна вартість будівництва склала 7,7 мільйона гривень. Це кошти бюджету громади та КП “Вінницька транспортна компанія”.
_
Востаннє в цьому мікрорайоні продовжену тролейбусну лінію запустили в 1998 році, коли збудували контактну мережу тролейбусу від колишньої кінцевої зупинки “Інструментальний завод” до вулиці Лугової.
_
Після цього у Вінниці лише в 2007 році були збудовані 2 нові тролейбусні лінії та відкриті нові маршрути тролейбусів (від ринку “Урожай” по вулиці Пирогова до Аграрного університету, а також по вул. Янгеля та Стрілецькій до Муніципального ринку).
Фото – ВМР
Дякуємо!
Тепер редактори знають.