У Вінниці з початком року оновили спосіб надання адміністративних послуг онлайн.
Як повідомляє Вінницька міська рада, тепер для отримання послуги онлайн не потрібно реєструватися в персональному кабінеті на сайті міської ради — достатньо мати електронний цифровий підпис та електронну скриньку.
Загалом йдеться про 60 різних послуг, зокрема, замовлення довідок, копій рішень виконавчого комітету міської ради та інші. Однак, для оформлення закордонного паспорта, ID- картки чи водійського посвідчення потрібно відвідати ЦНАП.
Як отримати послугу онлайн
– Завантажте електронний бланк заяви для отримання послуги на сайті;
– Подбайте про свою електронну ідентифікацію – цифровий підпис;
– Підпишіть свою заяву цифровим підписом;
– Надішліть свою підписану заяву на електронну скриньку: [email protected], долучивши скановані копії документів у форматі PDF.
– Отримайте результат послуги на свою електронну та звичайну пошту.
Повний перелік онлайн-послуг ЦНАП можна переглянути за ЦИМ посиланням.
Ілюстративне фото – siver.com.ua
Дякуємо!
Тепер редактори знають.