У Вінниці на перехрестях Юності-Келецька та Київська-Чорновола замінили системи безперебійної подачі напруги для роботи світлофорів.
Як повідомляє Департамент транспорту та міської мобільності ВМР, там встановили літій-залізо-фосфатні акумулятори.
Вони українського виробництва і заряджаються в п’ять разів швидше за старі. Також – менші за розміром, легші, мають захист від навантаження від великої напруги та короткого замикання. Серед переваг нових блоків – вони працюють при температурі повітря від -20°C до +50°C.
Інженер КП СМЕД ОДР Михайло Кирилюк розповів, що акумулятори, які встановлювали на світлофорних об’єктах міста з початком повномасштабного вторгнення і перших блекаутів, вичерпали свій ресурс:
Нові “безперебійники” в десять разів потужніші. Ті, що вже вичерпали свої потужності, мали 300-400 циклів. В новітніх акумуляторах виробник гарантує, що це буде ресурс на 4 тисячі циклів. Тим більше, що деякі світлофорні об’єкти мають додаткове навантаження – живлять камери спостереження ситуаційного центру та інтернет обладнання.
Крім цього, він додав, що блоком живлення можна управляти за допомогою застосунку в телефоні через Bluetooth. Тож працівники підприємства бачать всі його показники: скільки віддав заряду, кількість відпрацьованих годин тощо.
Директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін зауважив, наразі у Вінниці є 22 перехрестя, де продовжують роботу по заміні блоків безперебійного живлення світлофорів. Днями стартувала перша черга.
Фото – зі сторінки департаменту у Facebook
Дякуємо!
Тепер редактори знають.