Технічний збій в “Київстар” став наслідком потужної хакерської атаки. Крім того, про масовану DDoS-атаку повідомляли в “monobank”.
Як повідомляють на фейсбук-сторінці “Київстар”, для фіксації обставин та наслідків протиправного втручання у діяльність мережі в компанії залучили представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, а також працюють над усуненням наслідків для якнайскорішого відновлення зв’язку.
Підкреслюється, що “станом на зараз персональні дані абонентів не скомпрометовані” (публікація від 12 грудня, 12:46- авт.).
Нагадаємо, у мережі “Київстар” сьогодні, 12 грудня, стався масштабний технічний збій. Як наслідок, можуть бути недоступні послуги зв’язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази.
Водночас, інформує “Громадське”, абоненти Kyivstar не можуть перейти на інших операторів через внутрішній роумінг через збій. “Нацроумінг не працює через те, що мережа Київстару не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою“, — повідомила “Громадському” у коментарі пресслужба Мінцифри.
Після розв’язання поточної проблеми планується обговорити з усіма мобільними операторами, як надалі можна вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком.
Окрім того, як пише “Громадське” з посиланням на речника банку, збій «Київстару» частково вплине на роботу деяких терміналів та банкоматів «ПриватБанку»: «Деяка частина усіх банків, банкоматів та POS-терміналів працюють на мобільних картках. Для тих терміналів, які працюють на картках Київстару, звісно, ця проблема впливає на їх роботу», — зазначив він.
Як повідомили у “Vodafone Ukraine”, оператор зв’язку мають велику кількість звернень від абонентів “Київстар” у свої кол-центри щодо послуги нацроумінгу.
– На нашому боці послуга працює коректно. Принаймні бачимо абонентів lifecell, зареєстрованих у нашій мережі за допомогою послуги національного роумінгу. Так само, абоненти Vodafone можуть реєструватися в мережі іншого оператора, наразі це також тільки мережа lifecell. Ми вже повідомили про це колегам з Київстар, залишаємось на зв’язку і бажаємо якнайскоріше повернутися в стрій, – йдеться в повідомленні.
Разом з тим, як повідомляє Суспільне з посиланням на коментарі представників Vodafone у соцмережах, через збій “Київстару” є значне збільшення навантаження на їхню систему платежів. Через це можливі затримки зарахування платежів на баланс, а також “таймаути” чи помилки на платіжних сторінках при виконанні поповнення.
Крім того, як повідомив у своєму телеграм-каналі Олег Гороховський, співзасновник “monobank”, відбулась масована DDoS-атака на “моно”. Об’єктом атаки стали точки входу на Amazon (банки та сайт). Зрештою, станом на 13:46 атаку на “Монобанк” успішно відбили.
Ілюстративне фото – detector.media
Дякуємо!
Тепер редактори знають.