Публікації за датами

Реклама

Вибір каналу комунікації для бізнесу має стратегічне значення. Проте розуміння особливостей кожного з варіантів вже дає змогу вибрати той, який спрацює найкраще саме для вашої ніші та конкретній ситуації.

Особливості різних каналів комунікації

Попри те, що всі три канали — дзвінок, push і Viber — здатні доставляти повідомлення миттєво, є між ними відмінності, що можуть відіграти ключову роль під час вибору.

На телефонний дзвінок клієнти здебільшого відповідають відразу. Щоправда, тривалість контакту в такому разі довша, а вартість повідомлення вища. З переваг — ідеальний варіант для термінових сповіщень і важливих повідомлень, зокрема тих, що потребують підтвердження особи. Конверсія висока, однак для масових розсилок такий варіант не завжди зручний.

Push-сповіщення приваблюють своєю безоплатністю. Але спрацює такий варіант лише в окремих випадках — коли в браузері відкритий сайт або на девайс встановлено відповідний додаток. Якщо потрібно повідомити лише постійних відвідувачів сайту про певні акції, новини чи знижки, канал дасть непоганий ефект. У випадку холодної аудиторії конверсія буде досить низькою.

Ключові переваги, завдяки яким розсилка Вайбер отримала свою популярність — невисока ціна (дешевше, ніж дзвінки) та інтерактивність. Специфіка каналу дає змогу використовувати його як для розсилки звичайних текстових повідомлень, так і візуального контенту про акції й розпродажі, а також присилати коди або каталоги. Завдяки інтерактивності конверсія доволі висока.

Коли який канал вибрати бізнесу

Розуміючи специфіку кожного з каналів, досить легко обрати оптимальний. Так, якщо в пріоритеті — охоплення аудиторії з мінімальними затратами, підійде push-сповіщення та Вайбер. Якщо під час інформування ключове значення має надійність і безпека, вибирайте дзвінок. Необхідно поділитися яскравим контентом і забезпечити інтерактивність — тільки Вайбер.

А взагалі, якщо потрібно швидко доставити різнотипні повідомлення й охопити максимум аудиторії, згодиться досвід клієнтів сервісу AlphaSMS, які застосовують комбіновані стратегії, поєднуючи кілька каналів, відповідно до стратегічної мети:

  • дзвінок — для обслуговування VIP-клієнтів, підтвердження замовлень, передачі найбільш важливої інформації;
  • Viber — для маркетингових кампаній, акцій, візуального контенту, розсилок персональних пропозицій;
  • push — для утримання клієнтів на сайті, інформування постійної аудиторії, нагадування про товар у кошику.

Таке різноманіття каналів, інтегроване через одну надійну платформу, допомагає бізнесу втримувати баланс між витратами, охопленням аудиторії та швидкістю доставлення повідомлень.

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter

Останні Новини Вінниці

Всі новини

Дякуємо!

Тепер редактори знають.