-
25 Липня/ 12:16Новини
Публікація25.07.2512:16
Що робити, якщо самому дуже важко розібратися з бухгалтерією ФОП
Рекдама
Ведення бухгалтерії бізнесу – складне завдання, з яким підприємці часто намагаються впоратися своїми силами. В той час, як облік компанії передбачає більше вимог і зазвичай ведеться професійним бухгалтером, для ФОПів встановлено менше правил. І тому багато початківців та досвідчених підприємців з метою економії ведуть бухоблік самостійно.
Що входить у ведення бухгалтерії ФОП:
- Фіксація в первинних документах всіх фінансових операцій – акти, рахунки, накладні.
- Облік доходів і часто витрат – в довільній формі чи спеціальній книзі.
- Подання звітності в податкову в терміни, встановлені ПКУ.
- Самостійний розрахунок, своєчасна сплата податків.
- Облік та документальний супровід РРО/ПРРО, ПДВ, акцизу тощо.
- Кадрова документація за найманих працівників та інші завдання.
Складність ведення бухобліку залежить від низки факторів. Якщо вести ФОП на 2-3 групі спрощеної системи з мінімумом операцій досить просто, то облік платника загальної системи з працівниками та ПДВ, наприклад, потребує спеціальних знань.
І якщо в процесі у підприємця виникають запитання чи проблеми, їх потрібно негайно вирішувати. Адже будь-яке недотримання вимог і правил – це штрафи, борги, санкції та інші неприємні наслідки.
Консультація з бухгалтером онлайн
В разі необхідності термінової допомоги можна звернутися по консультацію фахівця. Бухгалтер для ФОП – це можливість швидко розібратися в листі ДПС чи акті проведеної перевірки, знайти помилку в розрахунках податку чи прояснити суть законодавчих нововведень. Найкращим рішенням стане онлайн-консультування, яке гарантує такі переваги:
- Швидкість – отримати допомогу можна протягом 1 години.
- Економія часу – на доїзд до офісу спеціаліста, пошук адреси, стояння в заторах.
- Економія коштів – на таксі, наприклад. Крім того, онлайн-консультування зазвичай дешевше.
- Великий вибір бухгалтерів – зі всієї України, адже географічних обмежень немає.
- Зручність – будь-які канали зв’язку, можливість отримати допомогу, не виходячи з офісу.
Під час консультації можна «закрити» певні точкові питання, запити, розібратися в тій чи іншій ситуації. Проте системні проблеми вирішити під час короткого спілкування не вийде. І якщо ФОП розуміє, що не справляється з веденням бухгалтерії свого бізнесу, кращим вибором стане передання обліку на аутсорс.
Аутсорсинг бухгалтерії ФОП
Аутсорс в Україні з кожним роком стає все більш популярною моделлю надання послуг. Адже дозволяє отримувати якісне обслуговування за розумні кошти – з одного боку. Та гарантує повну відсутність турбот і проблем – з іншого.
Аутсорсинг бухгалтерії став актуальним завдяки переходу процесу ведення документації в електронний формат. Тепер створювати і підписувати документи, обмінюватися ними можна онлайн, через спеціальні сервіси. Облік доходів ведеться в електронних таблицях і ПЗ, все можна легко проконтролювати, передати.
Що дає аутсорсинг бухгалтерії підприємцю:
- Якісне ведення обліку – всі завдання виконують досвідчені фахівці, які ведуть десятки ФОП і знають про процес все.
- Відсутність проблем з ДПС – і ризиків нарахування штрафів.
- Економія коштів – аутсорс обходиться дешевше на 30-35%, ніж утримання штатного бухгалтера.
- Мінімум турбот – всіма питаннями займається аутсорсингова компанія, підприємець бачить лише результат.
- Гарантії – перед початком співпраці укладається договір, де детально описано всі процеси та зафіксовано відповідальність виконавця за якість наданих послуг.
Своєчасна допомога фахівця у веденні бухгалтерії ФОП – це можливість уникнути проблем з ДПС, яка дуже пильно слідкує за підприємцями і фіксує кожен факт порушення. Проводять заходи фінмоніторингу банки, які також мають право в разі підозрілих операцій запросити документи, звіти, підтвердження проведення операцій та ін.
Тому документація ФОП завжди має бути систематизована, впорядкована і правильно сформована, з врахуванням всіх вимог законів і ПКУ.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.