Якщо ви не можете прийти у «Прозорий офіс», то він прийде до вас додому. У Вінниці з початку 2017 року у центрах надання адмінпослуг «Прозорий офіс» планується введення посади мобільного адміністратора, котрий обслуговуватиме на дому лежачих хворих та людей похилого віку.
Таку ініціативу подав департамент адміністративних послуг Вінницької міськради, розповіла в інтерв’ю газеті «Місто» керівник департаменту Ірина Копчук.
- Для отримання адмінпослуг потрібне обов’язкове звернення людини, яка хоче вирішити те чи інше питання, до «Прозорого офісу» з пред’явленням паспорта. Але є люди, котрим важко пересуватися, або ж вони взагалі прикуті до ліжка. Тоді їм необхідно оформити довіреність на іншу людину, котра зі своїм паспортом і документом, завіреним нотаріально, отримає право на вирішення проблеми в Центрі надання адміністративних послуг. За оформлення такої довіреності нотаріуси беруть 400-500 гривень, і таку суму заплатити нелегко, – каже Ірина Копчук.
Зараз, за її словами, департамент в тестовому режимі здійснює виїзди до вінничан, яким важко пересуватися.
- Ми готові виїжджати із усіма необхідними документами на нашому авто до людини додому, там засвідчуватимемо її згоду на здійснення всіх необхідних операцій і таким чином значно заощаджуватимемо і час, і нерви, і сили цих людей. А головне – кошти, бо жодної додаткової плати із вінничан не стягуватимуть, – запевнила Ірина Копчук.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.