Днями у системі безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті Вінниці стався збій. Пасажири трамваїв та тролейбусів повідомляють про списання зі своїх банківських карток значно більших сум, аніж вартість проїзду.
Наприклад, на сторінці “Blacklist_of_vinn” в Інстаграм оприлюднено фото квитка в трамваї. Проїзд пасажиру коштував 74 гривні. Допис вподобало майже три тисячі користувачів, а під ним опубліковано понад сотню коментарів, частина з яких – також про зняття великої суми того ж дня.
У “Вінницякартсервіс” визнали проблему та повідомили, що максимум протягом тижня після розрахунку кошти повернуться автоматично.
“Банківські транзакції при оплаті в громадському транспорті мають обмеження й контролюються банком, а у випадку збоїв, подібних до вищевказаного, кошти повернуться впродовж 1-7 днів, залежно від банку емітенту картки. Тож не хвилюйтесь” – йдеться у повідомленні.
В разі виникнення додаткових питань щодо транзакцій вінничанам радять звертатися на номер гарячої лінії: 0800 330 155. Також можна написати про проблему на електронну адресу [email protected] або на офіційну сторінку у фейсбук.
Також є можливість повідомляти про інші збої в роботі системи за допомогою чату “Вінницякартсервіс” у Telegram.
Нагадаємо, у вінницьких трамваях запровадили електронний квиток на початку грудня цього року. Представники “Вінницякартсервіс” показали, як працює система квиток та пояснити всі нюанси впровадження. Минулого тижня безготівкову систему оплати проїзду запустили в 40 тролейбусах міста. Детальніше – в матеріалах:
Фото зі сторінки “Чорний список Вінниця” в Інстаграм
Дякуємо!
Тепер редактори знають.