Пандуси, ліфти та вбиральні: вінницьку гімназію №24 перевірили на доступність

13:13
Автор: Vежа
Become a Patron!

У Вінницькій громаді стартували перевірки закладів освіти на доступність. Вчора, 27 березня, першою будівлею оглянули вінницьку гімназію №24.

Як повідомляє Вінницька міська рада, за словами заступниці начальника відділу безбар’єрності департаменту відновлення та розвитку ВМР Євгенії Штельмах, гімназія №24 була збудована відносно недавно і відповідає всім будівельним нормам доступності.

Цей освітній заклад обладнаний пандусами при вході та у всіх необхідних місцях (їдальня, медичний пункт, спортзал), ліфтом для пересування між поверхами, просторими дверними отворами, що забезпечують безперешкодне пересування дітей на кріслах колісних, а також спеціально облаштованими вбиральнями на кожному поверсі.

Директорка закладу Наталія Климчук каже, що в цій гімназії навчається 31 учень та учениця в інклюзивних класах. Вони мають різні нозології, і лише одна учениця користується кріслом колісним:

– Для зручності в пересуванні нашої учениці адміністрація школи придбала спеціальні антиковзкі смужки для пандуса, аби забезпечити безпечне пересування у снігову чи дощову погоду.

Директорка додає, якщо раніше вони навчалися переважно на індивідуальній формі навчання, то тепер інтегровані у класи разом із нормотиповими однолітками:

Заклад реалізує освітній проєкт “Рівні права – різні можливості” за підтримки громадської організації “Вінниця Даун Синдром”. У межах цієї ініціативи діти не лише беруть участь у навчальному процесі, а й опановують базові життєві навички. Крім того, цього року у гімназії створили футбольну команду, до складу якої увійшли як учні інклюзивних класів, так і нормотипові діти. Це унікальна ініціатива, що сприяє соціалізації та спортивному розвитку дітей…

Зазначено, що у рамках моніторингу заплановано перевірку ще 117 закладів освіти. Серед них 88 шкіл та дитячих садочків, де є інклюзивні групи та класи.

Основна увага під час перевірок приділяється:

– доступності вхідних груп;

– наявності облаштованих вбиралень;

– контрастному маркуванню;

– безбар’єрному доступу до класних кімнат;

– можливості користування ліфтами.

Фото – ВМР

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.