-
06 Вересня/ 11:16Новини
Публікація06.09.1911:16
“Останній єврей у Вінниці”: на “Amazon” продавали одяг з фотографією розстрілу часів Другої світової. ФОТО
У кількох відділеннях міжнародної торгової системи “Amazon” (британському, німецькому та французькому) продавали одяг з фотографією розстрілу єврея у Вінниці. Після скандалу його зняли з продажу.
Як повідомили на сайті “20 хвилин”, продавець під ніком Harma Art виставив на продаж майки, футболки і толстовки, принтом яких була фотографія часів Другої світової війни.
Йдеться про фото, на якому член айнзатцгрупи “Д” збирається застрелити єврея, який стоїть навколішках біля заповненої братської могили у Вінниці у 1941 році. Надпис на зворотньому боці фото: “Останній єврей у Вінниці”.
Всі 28 тисяч євреїв у Вінниці та її околицях тоді були вбиті.

За такий одяг (як зазначив сам продавець – із “чудової колекції щоб виділитися з натовпу”) він просив від 9 до 20 фунтів стерлінгів.
Цей сумнівний лот наприкінці серпня помітили працівники музею “Аушвіц”, зазначивши, що це “тривожно і неповажно”. Одразу ж виник скандал, і після ряду публікацій у низці ЗМІ, в “Amazon” зняли товари з продажу, а за тим вибачилися.
Фото “Останній єврей Вінниці” стало відомим після публікації у 1961 році в американському інформагенстві “United Press”, під час суду над німецьким офіцером Адольфом Айхманом. “United Press” отримав фото від Аль Мосса, польського єврея, який купив його у травні 1945 року, після звільнення з концтабору. Мосс, який в той час жив у Чикаго, хотів, щоб люди “знали, що відбувалося за часів Айхмана”.
Фото датується 1941 роком, коли Вінниця була під окупацією. Деякі джерела стверджують, що оригінальне зображення було у фотоальбомі члена Айнзацгрупи військ СС, який і зробив фото, або знайдене у кишені загиблого солдата. На зворотному боці фото був напис – “Останній єврей у Вінниці” (джерело – vn.20minut.ua).
Зображення – зі сторінки Auschwitz Memorial у twitter
Читайте також:
151 бойове зіткнення та мінус 950 окупантів: зведення Генштабу та дані щодо втрат ворога за добу
Дякуємо!
Тепер редактори знають.