Публікації за датами

  • 25 Серпня/ 15:54
    Новини

    Публікація25.08.2515:54

    Автор:admin

    Особливості роботи з різними форматами контекстної реклами

Реклама

Контекстна реклама показується користувачам, які вже шукають схожі на Ваші товари або послуги в пошукових системах і на тематичних майданчиках. Завдяки цьому, якщо замовити рекламну кампанію в Google Ads та інших пошукових системах, Ви отримаєте високу конверсію і хорошу віддачу на вкладені кошти.

При цьому, пошуковики постійно тестують нові формати контекстної реклами, впроваджують штучний інтелект та інші «фішки». Відповідно, залежно від рекламного формату, може відрізнятися і ціна налаштування контекстної реклами. Сьогодні ми поговоримо про те, які формати бувають і яку краще.

Які формати контекстної реклами існують?

  • Текстово-графічні оголошення. Вони складаються із заголовка, опису та швидких посилань. До них можна додавати невеликі графічні елементи — іконки, значки, фото. Наприклад, оголошення онлайн-магазину електроніки може містити заголовок «Знижки до 50% на смартфони», опис переваг, посилання на категорії товарів і фото топової моделі.
  • Банери. Графічні рекламні блоки з фото/ілюстраціями, заголовком, описом і закликом до дії. Приклад — яскравий банер туроператора з привабливим виглядом курорту і кнопкою «Забронювати тур».
  • Відеореклама. Короткі ролики тривалістю 10-30 секунд, які розміщуються в рекламній мережі та на відеохостингах. Наприклад, виробник косметики може показати процес нанесення нового крему і його ефект на шкірі.
  • Вітрина товарів. Формат для інтернет-магазинів, який демонструє товари з фото, цінами, кнопкою переходу на сайт. Актуальний для сегментів електроніки, одягу, меблів тощо.
  • Адаптивні оголошення. «Розумний» формат, який комбінує елементи текстово-графічних і медійних оголошень. Рекламодавець завантажує об’єкти (тексти, картинки, відео тощо), а система генерує оголошення під доступні рекламні місця.

Як вибрати ідеальний формат реклами для інтернет-магазину?

Вибір відповідного формату контекстної реклами залежить від специфіки Вашого інтернет-магазину, асортименту та цільової аудиторії. Ось кілька практичних рекомендацій:

  1. Почніть із текстово-графічних оголошень. Вони універсальні, швидко запускаються і дають змогу гнучко таргетуватися на аудиторію. Наприклад, магазин спортивних товарів може давати оголошення за запитами «купити бігові кросівки», «велосипеди зі знижкою» тощо з фотографіями товарів і цінами.
  2. Запустіть торгові кампанії з вітриною товарів. Цей формат створений спеціально для інтернет-магазинів. Він показує товари з фото, цінами, кнопкою переходу на сайт. Для цього потрібно створити фід-файл із даними про Ваш асортимент і передати його в рекламну систему.
  3. Протестуйте банерну рекламу. Яскраві візуальні оголошення привертають увагу і добре запам’ятовуються. Додайте їх у контекстно-медійній мережі на тематичних сайтах і в мобільних застосунках.
  4. Додайте відеорекламу для просування топових і нових продуктів. Зніміть короткі ролики, які показують товар у дії, пояснюють його переваги. Додайте відео на YouTube, у рекламній мережі, у соцмережах.
  5. Налаштуйте ремаркетинг. Показуйте рекламу користувачам, які вже відвідували Ваш сайт, переглядали певні товари, додавали їх до кошика, але не зробили покупку. Запропонуйте їм персональну знижку або безплатну доставку.

До цього всього радимо ознайомитися з цим докладним керівництвом з налаштування Google Ads ― adwservice.com.ua/uk/dokladne-kerivnycztvo-po-nalashtuvannyu-google-ads. Так Ви зможете уникнути найбільш розповсюджених помилок при роботі з платформою.

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

author avatar
admin
Технічний адміністратор сайту
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть
Ctrl+Enter

Дякуємо!

Тепер редактори знають.