Обрано нових керівників вінницького телебачення

14:54
Автор: Vежа
Become a Patron!

Учора, 6 грудня Правління Національної суспільної телерадіокомпанії України назвало нових керівників регіональних філій компаній. Зокрема, були також призначені і нові очільники Вінницького обласного телебачення “ВДТ-“Вінтера”.

Так, новим продюсером “Вінтери” обрано Віктора Мозалевського, менеджером студії – Тараса Тарануху.

НСТУ “Суспільне” на своєму офіційному сайті повідомляє, що претеденти на вакансії пройшли жорсткий конкурсний відбір та “провокаційну” співбесіду. Зокрема, їм пропонувалося обрати: які нові проекти вони могли би запровадити на студії, а які є небажаними для філософії та місії “Суспільного”.

Віктор Мозалевський

Тарас Тарануха

“Тестами у випадку продюсерів могли бути кейси з назвами та форматами програм і пропозицією обрати прийнятність для ефіру суспільного мовника чи неприйнятність. Просвітницька програма для непевних в собі чоловіків та жінок під назвою “Пік-ап”? Трансляція конкурсу “Міс Красуня регіону”? Спортивна програма боїв без правил “Козацька звитяга”? Програма пошуку тіл загиблих на непідконтрольній території за допомогою екстрасенсів? Документальний фільм “Історія українського шансону”? А трансляція фестивалю українського “шансону”?

Так, тести були навмисно провокативними та неоднозначними; кандидат міг схвально відповісти “чому б не зняти документальний фільм про шансон, він існує як явище, і знання про це явище є корисним”, а тоді потрапити у пастку можливості трансляції і фестивалю водночас, що є вже популярізацією шансону, а це зовсім не є завданням Суспільного. Чи у випадку боїв без правил багатьох спантеличувала назва “Козацька звитяга” – це ж явно українське, а значить добре – відволікаючи від брутального змісту явища”, – йдеться в повідомленні.

Менеджери студій, котрі відповідатимуть зокрема за господарську діяльність, також проходили тести. Наприклад, такі:
“У випадках з менеджерами такими тестами ставали, наприклад, пропозиції виробництва годинного рекламного фільму про досягнення місцевого підприємства. Дорого. А потім окремо – продаж ефіру для такого фільму. Ще та спокуса для менеджера, який має дбати про фінансовий добробут філії – але має діяти в межах закону.”
НСТУ зазначає, що тести були досить жорсткими, зокрема через те, що новим працівникам пропонують конкурентну заробітню платню.
“Ми хочемо бачити в команді лише кваліфікованих та ціннісних колег, а тому і підходимо до відбору вкрай ретельно. Тим більше, що й заробітна платня нових керівників, що мають стати двигунами реформ в регіонах – досить конкурентна для українського медійного ринку: “вилка” від 17 до 32 тисяч гривень з можливим преміюванням до 100 відсотків за умови перевиконання KPI” – повідомляють в НСТУ. Таким чином зарплата нових ефективних керівників Вінницького телебачення може сягати до 62 тисяч гривень на місяць.

 

“Суспільне” нагадує, що “вперше в історії НСТУ керівників регіональних філій обирали відкритим конкурсом, взяти участь у якому могли всі охочі, що відповідали кваліфікаційним вимогам Положень про конкурсний відбір на посаду менеджера та продюсера філії.

Також вперше для керівництва філіями запроваджено дві різні посади: продюсер, що відповідає за контент та менеджер, який виконує лише адміністративні функції та має у обов’язках пряму заборону втручатися у творчі питання.

Загалом заявки на участь у конкурсному відборі подали 234 кандидати: 124 – на позиції продюсерів філій, 110 – на менеджерів. Прийом документів тривав із 8 до 21 листопада. Заявки від кандидатів на посади менеджера та продюсера Криворізької філії Суспільного приймалися до 27 листопада, оскільки відбір керівників для цього мовника стартував 14 листопада.

Співбесіди з кандидатами на посади продюсерів та менеджерів філій Суспільного розпочалися 27 листопада й тривали до 5 грудня”

 

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.