Наступного року на дороги Вінниччини хочуть витратити 2 мільярди

14:30
Автор: admin
Become a Patron!

Оновлено: 2 Лютого 2017, в 12:21

У 2016-му році у Вінницькій області проведено поточних та середніх ремонтува доріг на суму майже 370 мільйонів гривень. “Подібних коштів наші дороги не бачили вже багато років”, – повідомив сьогодні на прес-конференції начальник служби автомобільних доріг у Вінницькій області Ігор Корольчук.

За словами Корольчука, на початку грудня обласна служба автодоріг підготувала портфель проектів на фінансування з держбюджету на суму близько 2 мільярдів гивень.

  • “Звісно, не факт що нам дадуть ці кошти в повному обсязі, однак ми готові освоїти цю суму і провести на неї відповідні ремонти”, – запевняє начальник служби.

Корольчук нагадав, що дорожня мережа на Вінниччині – майже найбільша в Україні та поступається розмірами лише Харківщині. Проте проблем тут – так само багато, як і в решті України.

  • “Ми маємо розуміти, що усі попередні роки дорожня галузь у нас просто “убивалася”, ми не маємо достатньої кількості елементарної техніки. Я один приклад наведу: у нас на балансі є автомобіль, який на 100 кілометрів витрачає 44 літри пального, а сам здатен везти хіба 2 тонни піщано-соляної суміші. Це ж і сміх, і сльози”, – каже Корольчук. Інша проблема  яка, на переконання чиновника, згубно впливала на галузь – це надто низькі зарплати працівників. “Наші механізатори отримують 3-4 тисячі гривень,  у той час як у Європі такі фахівці мають зарплату близько тисячі євро. І це ще добре, якщо ці кошти людям платилися”. Корольчук додає, що через це Служба відчуває відтік кадрів: кваліфіковані фахівці йдуть у числені фермерські господарства, адже там вища зарплата.

За словами чиновника, зараз цю проблему вдається вирішити:

  • “У нас більше немає такого поняття як затримка зарплати, натомість працівники почали отримувати аванс. Знаєте, це дуже впливає на настрій людей, на їхнє бажання працювати. Так, недостатньо справної техніки, буває погана і ще – дуже погана погода, але люди виходять і працюють. Тобто ми зараз “витягуємо” передусім за рахунок людського фактору, бо працівники просто побачили, що до них нарешті почали по-людськи ставитися”, – говорить Корольчук.

І додає, що вже наступного року зарплату дорожникам мають підняти до рівня 5400 гривень – це дозволить зберегти кадровий потенціал і залучити нових фахівців.

Чиновник повідомив, що протягом 2016-го у Вінницькій області провели ямковий ремонт на 23% відсотках від загальної мережі доріг області (що майже вдвічі більше, ніж у 2015-му). Наступного року дорожня служба продовжить проводити поточні та середні ремонти, зосередиться на мостах, продовжиться ремонт “багатостраждальної” траси М-21 від “Житомир – Могилів Подільській” та на дорозі, що веде до Черкаської області.   Корольчук жаліється, що дороги “убивають” багатотонажні фури, і дорожня інспекція не може зупинити процес неконтрольованого руху вантажівок шляхами, котрі до цього не пристосовані.

  • “У нас на всю область лише один персувний комплекс вагового контролю, це не діло. Ці водії: вони ж передають один одному, де стоїть комплекс і об’їжджають цю ділянку ще меншими дорогами, взагалі зрізаючи там асфальт”, – каже начальник служби.

Однак вже наступного року на Вінниччину обіцяють надати ще 6 таких комплексів, що в значній мірі має вирішити проблему.

Ще одним пріорітетом на наступний рік Корольчук визначає для своєї служби безпеку руху: облаштування освітлення, розмітки та дорожніх знаків. Але знову зазначає – люди крадуть. “Ви знаєте, я підрахував: середня тривалість життя будь-якого дорожнього знаку, встановленого на оцинкованій трубі на Вінничині коливається в межах одного-двох днів. Саме тому ми змушені ставити ці знаки на якісь деревяні опори”.

Вже наприкінці брифінгу один з журналістів ледь не благав чиновника:

Ігоре Євгеновиче, зробіть, нарешті, окружну!

– Зробимо обов’язково!

І що, можна буде їздити і навіть каву пити дорогою, не проллється?

– Аякже. Кава точно не проллється, – запевнив Корольчук