*Реклама
На Центральному автовокзалі Києва запрацював мерч-шоп Укрпас та Visit Ukraine
У червні 2024 року компанія Укрпас, сервіс із продажу онлайн-квитків, спільно з Visit Ukraine запустили власну лінію мерчу. Так, брендовану продукцію можна придбати у Visit Ukraine shop на Центральному автовокзалі Києві. Про це повідомив власник компанії Укрпас Олег Міщенко.
“Ми хочемо, щоб кожен мандрівник мав змогу взяти з собою частинку України в подорож. Кожен з нас сумує за домом, і ми прагнемо хоч на мить допомогти українцям за допомогою простих речей нагадати про домівку, рідну землю та таку різноманітну, проте надзвичайну нашу країну”, – додав власник Укрпас.
Так, в крамниці можна придбати брендовану українську продукцію, а саме худі, футболки, кепки, термокружки та різноманітна сувенірна продукція з унікальним дизайном та українською символікою. Чого тільки вартує худі з написом “Свобода”, – ТОПом продажів в крамничці на сьогодні.
Як повідомляють в Visit Ukraine, відкриття магазину – це соціальна ініціатива, яка спрямована на об’єднання українців та гостей країни навколо ідеї підтримки та популяризації України.
Нагадаємо, що компанія Укрпас впровадила на Центральному автовокзалі та ще на декількох автостанціях країни систему “Розумний автовокзал”.
Система або автостанційне рішення – це комплексна цифровізація послуг для перевізника, автостанції та пасажира, яка включає в себе новітню систему диспетчеризації, онлайн розклад руху автостанцій на будь-якому пристрої з можливістю бронювання квитків, систему продажу квитків у касах автостанцій на всі види транспорту, веб-портал для бронювання та продажу квитків, застосунок для водія, особистий кабінет для перевізника, водія, пасажира, автостанції та термінали самообслуговування з продажу квитків.
Текст та фото надані рекламодавцем
Дякуємо!
Тепер редактори знають.