Якщо влітку багато містян скаржилися на те, що роботи з реконструкції Київського мосту ведуться в’яло і не надто активно, то сьогодні багато таких голосів стихло.
Після спекотної та виснажливої середини літа, коли удачею вважалося побачити на мосту бодай одного-двох зайнятих робітників, наприкінці серпня роботи значно пожвавилися. Сьогодні незрозумілих людей у жилетках, котрі раніше дозволяли багатьом недобросовісним проїжджати “перекритим” мостом, замінили поліцейські екіпажі, які вже направду взяли “під замок” в’їзд на міст, пропускаючи лише громадський транспорт та екстрені служби.
«Скоро тут люди лазитимуть, як мавпи»: розпочався ремонт Київського мосту. ФОТО
На самому мосту активно тривають роботи: на поверхні споруди ми побачили щонайменше з десяток працівників, які – кожен на своїй ділянці – виконував певні роботи.
Ще група людей у помаранчевих касках – під мостом, на будівельних “лісах”.
Решта – здійснюють підготовчі роботи на землі: неподалік облаштували ціле “будівельне містечко” з наметами, вагончиками та “побутовками”, де живуть і працюють люди.
Тепер вже необзроєним оком видно результати роботи: з боку вулиці Київської зняли опалубку з оновлених арок. Замість іржавої арматури і “немолодого” бетону тепер видно рівні монолітні арки та опори. Працівники на мосту вже намагаються не підпускати будь-якого до місця проведення робіт (як це було раніше) і просять усіх відійти “за огорожу” (якої тут, відверто кажучи, не видно).
На будівництві Київського мосту заклали гривню “на вдачу”
Самі працівники неохоче розповідають, які саме роботи вони здійснюють в даний конкретний комент. Детальніше про це Vежі розповів Василь Стасюк, заступника директора департаменту капітального будівництва:
– У першому прольоті (Київський міст має їх всього чотири) мосту закінчують монтаж нових балок у два ряди. Уже 12 змонтували, дві залишилося до кінця дня зробити. У цьому ж прольоті підсилено та “омонолічено” дві арки. Третя арка заармована і робітники закінчують облаштування опалубків – з середини тижня будемо бетонувати. Четверта арка в цьому прольоті армується. Також підсилено колони і ригелі (опори балок). Також починаємо облаштовувати підмістки на другий проліт, аби можна було знизу працювати.
- Коли завершити все плануєте?
– У нас задача, щоб у цьому році завершити. Але нам ще не прислали на допомогу одну бригаду, яку обіцяли. Тож поки працюємо з тими силами, що є. Чекаємо “підкріплення”.
Фото Андрія Завертаного
Дякуємо!
Тепер редактори знають.