Вкотре, аби встигнути в графік реконструкції, Київський міст перекриватимуть для руху транспорту з 20:00 до 6:00. Про чергові нововведення повідомляє Vlasno.info, посилаючись на генерального директора Вінницької транспортної компанії.
За два дні до 1 вересня, коли в місті прогнозовано збільшиться потік автомобілів, прийнято рішення про періодичне перекриття мосту, що на реконструкції від 11 березня.
Отже, з 20:00 до 6:00 увесь громадський транспорт буде рухатися через Центральний міст.
- Вчора ввечері вперше міст закрили для проїзду на ніч. Це потрібно для того, щоб залити арки, – розповідає виданню директор транспортного підприємства Михайло Луценко. – Майстри кажуть, що згідно зі технологією, залиті арки мають вистоятися. А коли їздить транспорт, йде вібрація, і це може нашкодити технології. Спочатку просили нас перекривати рух з 18-ї години, але ми не погодились, тому що якраз тоді всі добираються додому з роботи, це година пік, і йде велика пасажирська навантаженість.
Попередньо обіцяють, що перекриватимуть міст у загальному 10 днів і тільки тоді, коли заливатимуть арки.
Загалом є 16 арок, по чотири у кожному прогоні мосту. Нині ще повністю не завершені роботи з арками першого прогону.
Нагадаємо, облаштування опалубки на першу арку почали ще наприкінці червня.
Загалом, у генпідрядної компанії “МСУ-2” є час до кінця жовтня, аби виконати всі необхідні роботи, за умови, що середньодобова температура не буде нижче +5 градусів.
Крім того, це вже не перша хитрість на яку ідуть будівельники разом з керівництвом міста, щоб вкластися в строки реконструкції. Так, протягом 20 днів з 14 червня міст був повністю перекритий, з 10 серпня зробили на мосту реверсний рух (встановили два світлофора, а для проїзду залишили одну смугу), а вже від 30 серпня ввели нічне перекриття мосту для руху транспорту.
А ще з липня на підмогу будівельникам мали надати додаткову бригаду, якої, як розповів Vежі заступник директора департаменту капітального будівництва Василь Стасюк, станом на 28 серпня на мосту її ще не було.
Фото Андрія Завертаного
Дякуємо!
Тепер редактори знають.