Процес облагородження вулиці Замостянської триває. Строки виконання робіт дещо затримали, але робітники обіцяють, що незабаром буде гарно і головне – якісно.
Сьогодні, 5 листопада, Vежа поглянула на те, як тривають роботи та що ще залишилось зробити. На перший погляд, залишилось порівняно небагато – вкласти плитку та оновити асфальт на тротуарі на відрізку від вулиці Героїв Крут до Стеценка. Також завершити висадку дерев, які почали з’являтись на майбутній алеї у п’ятницю.
Робітники жартуючи зізнаються, що вже навіть не знають термінів, коли необхідно “здати” вулицю. Кажуть, що раніше терміни були (до 1 листопада – ред.), але вони трохи затримались із роботою.
Наразі алею від площі Перемоги уклали плиткою, зробили переїзди та почали висаджувати дерева, яких загалом має бути 210. Також на всій частині реконструкції встановили нові ліхтарі.
На тротуарах підготували лунки для саджанців, щоправда вінничани чомусь використовують їх замість сміттєвих урн та залишають у них пластикові пляшки, обгортки та недопалки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Замостянській розпочали висадку 210 дерев. ФОТО
Поки більша частина робітників зайнята реконструкцією поблизу вулиці Стеценка, на ділянці біля РАЦСу двоє робітників викопують траншеї для майбутньої системи автоматичного поливу дерев та газонів.
– Все нормально робиться. Нам про дати (завершення реконструкції – ред.) не казали, це вже без нас вирішують. Але організовано все нормально, не буває такого, щоб в останню хвилину згадували, що чогось не вистачає. І техніка, і матеріали – все є. Головне, щоб працювали, – розповідають чоловіки.
Щодо трамвайних зупинок, то вже облаштовані всі підвищені платформи. Одну зупинку, яка раніше називалась “Центральний міський стадіон” перенесли ближче до студентських гуртожитків. Нагадаємо, що по Замостянській ще влітку оновили колії та створили “оксамитовий шлях”: технологія, яка дозволяє зменшити шум від проїжджаючих трамваїв.
Дороги вже заасфальтовані, нанесено розмітку для пішоходів та велосипедистів. Щоправда у деяких місцях дорожнє покриття вже пошкодилось. Вочевидь, через важку техніку, яка задіяна у ремонтних роботах. Через це довелось додатково засипати нові ями асфальтом просто на розмітках.
До речі, помітно звузили переїзди на Героїв Крут, Острозького і аналогічно зроблять ще й на переїзді з вулицею Стеценка.
З початку реконструкції вулицю мали створити комфортнішою перш за все для пішоходів, для чого розширили пішохідні зони, по-друге, подбати про велосипедистів, і лише потім – про автомобілі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Асфальт замість плитки та подвійні лавки: як у Вінниці реконструюють Замостянську. ФОТОРЕПОРТАЖ
Більша частина робітників цього ранку була задіяна на ремонті тротуару на ділянці від Героїв Крут до Стеценка. Керує процесом Петро Вільчинський та розповідає, що роботи їм лишилось ще приблизно на два тижні.
– У нас дуже багато роботи. Чому ми повільніше робимо, тому що багато лунок для дерев треба зробити. Іноді ще будівництво заважає (поряд будують новий ТЦ – ред.), то комунікації, за кожним сміття прибираєм, кожному треба ямку викопати під кабеля… Ми ж лише “дорожники”, але тут і плити укладаємо, і рейки, і плитку, і бордюри… Тому так трохи повільно. Думаю, що часу нам треба ще небагато, зо два тижні.
Після завершення капітальних ремонтних робіт почнуть встановлювати подвійні лавочки та сміттєві урни. Розповідає, що реконструкція вулиці непроста, адже дуже багато різної роботи. Зазначимо, що її планували реконструювати так, щоб вона стала схожою на оновлений проспект Космонавтів і більшість робітників, які працювали там, нині змінюють Замостянську. Порівнюючи із проспектом, Петро Вільчинський розповів, що на Вишеньці було працювати легше, адже там сам проспект був значно ширшим.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Золотий кілометр” без сакур: мер Вінниці перевірив реконструкцію Замостянської та розповів про зміни
Загалом проект реконструкції вулиці Замостянської розрахований на два роки. Цьогоріч роботи тривали з квітня на І черзі: від проспекту Коцюбинського до вул. Стеценка, а на 2019 рік заплановані роботи від Стеценка до Стрілецької. Вартість реконструкції першої черги становить 74,7 мільйона (завдяки тендеру вдалось зекономити близько 9 мільйонів).
Фото Ольги Мірошниченко
Дякуємо!
Тепер редактори знають.