До Вінницької міськради за 2022 рік надійшло близько 157 тисяч звернень

15:13
Автор: В'ячеслав Луцков
Become a Patron!

До Вінницької міської ради за 2022 рік надійшло близько 157 тисяч звернень. Більшість з них, а саме 87,9%, стосувались соціальних питань.

Як повідомляється на сайті Вінницької міської ради, вінничани просили не вимикати котельні від електроенергії, перейменувати вулиці, демонтувати пам’ятник Горькому, збільшити кількість транспорту на маршрутах, а ще – побудувати аквапарк, замінити газові котельні тими, які працюють на альтернативних видах палива, нарікали на водіїв та дякували лікарям тощо.

Вказано, що порівняно з 2021 роком кількість цих звернень зросла на понад дев’ять тисяч, переважно збільшенням звернень від ВПО.

Вказано, що більшість звернень – 139 тисяч, вінничани подавали особисто. Ще 9,3 тисячі звернень – надійшло через «Прозорий офіс», 2,1 тисячі – люди подали через уповноважену особу, 1,5 тисячі – на особистих прийомах, 1,3 тисячі – на прийомах у депутатів міськради, 1,2 тисячі – відправили поштовим сполученням, 1,1 тисячі – електронною поштою. Також 962 звернення надійшло через офіційний сайт Вінницької міської ради.

Разом з тим, питання, що мешканці Вінниці подавали через сайт, найчастіше стосувались комунального господарства (51,7%), соціальної політики (8%), освіти та транспорту (по 4,5%).

Крім того, вінничани подали 126 звернень через вебресурс єдиних петицій, 37- телефоном, 19 – через персональний кабінет, 21 звернення мерія отримала через чат-бот “Свої”, 3 – через книгу скарг та пропозицій і 4 через прямі телефонні лінії.

Також зросла кількість питань, які вдалось вирішити. Так, за останній рік, порівняно з 2021 роком, кількість позитивно вирішених питань збільшилась на 5,4%, а порівняно з 2020 роком – на 2,2 %.

Причинами відмов у вирішенні того чи іншого питання, як зазначають у відділі звернень, найчастіше були відсутність правових підстав для вирішення питання, звернення з питань, які не належать до компетенції міськради, а також обмежене фінансування та діючий воєнний стан.

Крім того, торік від містян надійшло 57 скарг на роботу комунальних підприємств та виконавчих органів влади. Однак, як зазначають у відділі контролю апарату міської ради та її виконавчого комітету, “з них знайшли підтвердження лише 5 скарг”.

– Підтверджені скарги стосувалися роботи працівників комунальних підприємств міста, а саме: Вінницької транспортної компанії, Міської клінічної лікарні №3, закладів дошкільної освіти №33 та №32, – цитують начальника відділу контролю апарату міської ради та її виконавчого комітету Артема Пасіченка.

Зокрема, вінничани нарікали на недотримання інтервалу руху на автобусному маршруті, неналежний догляд за дітьми, порушення лікарської етики тощо.

Разом з тим вінничани надіслали 146 подяк працівникам міської ради та комунальних підприємств. Найчастіше містяни дякували працівникам міської ради (63), лікарям (24) та комунальникам (18).

Ілюстративне фото – dn.tax.gov.ua