-
03 Лютого/ 13:28
Vinnytsia
Публікація03.02.1913:28
Академія наук: Hyperloop зможе домчати з Києва до Вінниці за 19 хвилин
Надшвидкісні вакуумні потяги, створення яких наразі обговорюється в Україні, зможуть довезти пасажирів з Києва до Вінниці за 19 хвилин.
Про це йдеться в науково-технічному дослідження, здійсненому Національною академією наук України, повідомляють “Українські новини”. Окрім того, згідно з результатами дослідження, в Україні можна прокласти вісім маршрутів, на яких курсуватимуть потяги зі швидкістю до 1080 км/годи.
Як йдеться в дослідженні, “Національна академія наук України (НАНУ) рекомендувала для успішного впровадження технології гіперлуп (hyperloop) в Україні та створення постійно діючих маршрутів вакуумних поїздів використовувати технології магнітно-левітуючого транспорту (Maglev). На даний момент в рамках технологій Maglev вже існують розробки магніто-левітаційних систем (МПС), систем магнітного підвісу, електроприводів, електропостачання, управління і бортового електропостачання, які можуть бути доопрацьовані для умов їх експлуатації на надвисоких швидкостях”.
Дане дослідження було проведене Державною установою (ДУ) “Інститут економіки та прогнозування НАН України” спільно з Інститутом геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України та Інститутом транспортних систем і технологій НАН України.
А саме для успішного впровадження технології гіперлуп (hyperloop) в Україні НАНУ рекомендувала використовувати:
- МЛС з лінійними синхронними двигунами з магнітним підвісом на основі технології Inductrack на постійних магнітах;
- в якості альтернативи – лінійні асинхронні двигуни з електродинамічним підвісом на базі кріомодулів (надпровідних магнітів);
- комплексну систему енергопостачання як від зовнішньої енергомережі, так і за рахунок автономних джерел енергії (фотоелектричних панелей і вітроенергетичних установок);
- високонадійні, енергоємні, в тому числі літієві, акумуляторні батареї;
- безконтактну систему живлення для бортового електропостачання, що передбачає установку лінійних індукторних генераторів і акумуляторних батарей;
- технологію контролю герметичності за методом експрес-контролю герметичності виробів при виявленні міні-витоків на великих обсягах або коли зовнішня поверхня об’єкта контролю знаходиться у важкодоступному місці;
- діапазон тиску в шляхопроводі вакуумної транспортної системи від 0,01 до 0,1 атмосферного тиску (дозволить зменшити аеродинамічний опір капсули на 90-99%).
“Інакше кажучи, існуючі в Україні технології, стан інфракструктурних об’єктів і відсутність необхідного фінансового забезпечення не дозволяють в найближчому майбутньому створити постійно діючі маршрути вакуумних поїздів”, – ідеться в повідомленні “Українських новин”.
За висновком експертів, пасажирам вакуумних поїздів, що курсують зі швидкістю 1 080 км/год, доведеться їздити виключно в положенні “напівлежачи”.
На думку дослідників НАНУ, в Україні теоретично можливо прокласти 8 маршрутів вакуумних поїздів, а прогнозований час перебування їх в дорозі становитиме: “Київ – Львів” 37 хвилин; “Київ – Одеса” 35 хвилин; “Київ – Харків” 33 хвилини; “Київ – Дніпро” 32 хвилини; “Харків – Львів” 1 година 4 хвилини; “Одеса – Львів” 47 хвилин; “Дніпро – Львів” 1 годину та “Київ – Вінниця” 19 хвилин.
“Нагадаємо, що підписаний 14 червня 2018 року Меморандум про взаєморозуміння та співпрацю між Міністерством інфраструктури України та компанією Hyperloop Transporation Technologies має суто декларативний характер і не покладає на підписантів будь-яких зобов’язань”, – ідеться повідомленні.
Читайте також: “Передайте айфон за проїзд!”: як працюють QR-коди для оплати у вінницькому транспорті. ФОТО
Дякуємо!
Тепер редактори знають.