Цього тижня, 9 лютого, у Києві відбудеться презентація п’ятірки фіналістів першого в країні конкурсу соціальних проектів «Битва агентств. Навиворіт». Із поданих майже 30 заявок від громадських організацій в ТОП-5 потрапив проект «Екологічне місто» від Благодійного фонду «Подільська громада» з Вінниці.
Нагадаємо, суть конкурсу полягає в тому, що саме громадські організації виступили в ролі «рекламщиків», а не в ролі «замовників» промоції проекту, як це зазвичай буває. Спочатку ГО презентували свої проекти на розсуд інтернет-спільноті, яка через онлайн-голосування «лайками» підтримала той чи інший проект. У результаті чого було визначено п’ять фіналістів із 28 проектів. За умовами конкурсу фіналістами стали ті, хто набрав найбільшу кількість голосів-вподобайок, а це:
- «Екологічне місто». Встановлення інформаційних щитів про сортування сміття на зупинках громадського транспорту.
- «Let’s talk – Давай поговоримо!». Психологічна конфіденційна онлайн-допомога.
- «Простір майбутнього». Проведення канікульних таборівок і недільних курсів для молоді з визначення майбутньої професії.
- «Симфонія життя». Забезпечення слуховими апаратами дітей до трьох років, закупівля сканерів з діагностики слуху для перинатальних центрів.
- «Мапа пам’яті». Сайт, що фіксує кількість загиблих під час збройного конфлікту: як військових, так і цивільних.
Відзначимо, що серед фіналістів проект із Вінниці – єдиний на екологічну тематику.
Як розповіла Vежі менеджерка еконапряму БФ «Подільська громада» Надія Лінчук, проект «Екологічне місто» у Вінниці впроваджують з 2015 року, відколи в місті стартував пілотний проект сортування вінничанами сміття. У рамках «Екологічного міста» проводили інформаційну кампанію, як правильно розділяти сміття, куди здавати небезпечне, в тому числі із відповідною рекламою на вулицях Вінниці та ТБ. Однак відсоток містян, які насправді сортують непотріб бажає кращого.
- Ми розуміємо, що професіонали, які працюють з рекламою та промоцією знають, як краще донести інформацію до жителів, тому ми подались на Битву агентств, – каже Надія Лінчук. – Основною ідеєю участі було отримати якісний продукт для просвітництва жителів та підвищення екологічної свідомості, а саме інфощити на зупинках міста.
- В ідею закладаємо розвінчування міфів про сортування, поради та підказки, необхідну інформацію по сортуванню.
Розміщуватимуть соціальну рекламу лише на тих зупинках громадського транспорту, де для цього передбачене місце.
- Питання бюджету проекту ще в обговорені, так як ціни на друк, кількість таких інфощитів ще обговорюється. Самі ж організатори Битви зазначають, що на основі презентації вони також нададуть орієнтовний бюджет для досягнення комунікаційних цілей проекту, – зазначає менеджерка.
Самі організатори – офіційне представництво Cannes Lions в Україні, портал reklamaster.com и PR- клуб «Піранья» – називають конкурс «найпрозорішим тендером країни». І саме представники рекламних та PR агентств і визначать переможців «Битви агентств. Навивоворіт». А кращі проекти отримають індивідуальні консультації та рекомендації від фахових рекламщиків на втілення проекту.
- Цей проект (“Екологічне місто”, – ред.) буде реалізуватись у будь-якому випадку, навіть без виграшу у другому турі Битви агентств. Часові рамки нам поки важко вказати, але точно у найближчі декілька місяців, – відзначає Надія Лінчук.
До речі, підтримати вінницький проект, а також побачити як потрібно чи не потрібно презентувати проекти, як оформити власну ідею, щоб перемогти, можна буде в Києві на фіналі Битви (MediaHub, вул. Суворова, 4/6, о 18:30). Попередньо для участі в заході необхідно зареєструватись ТУТ. Вхід вільний.
Читайте також: 1000 гривень за фотодоказ: як Вінниця готується до європейських правил сортування сміття
Фото antoinerepesse.com
Дякуємо!
Тепер редактори знають.