-
09 Вересня/ 16:41
Vinnytsia
Публікація09.09.1716:41
На каву в трамвай: у Вінниці влаштували ресторан прямо на рейках. ФОТО
В центрі Вінниці триває святкування Дня міста, а на вулиці Соборній працює безліч локацій, де можна смачно поїсти, сфотографуватися з аніматорами та мімами, послухати симфонічний концерт чи співи єврейської громади, познайомитися з дитячими творчими та науковими клубами, безкоштовно відправити Укрпоштою листівку з вітаннями, зробити аквагрим, подивитися на виставку ретро-техніки, історичну експозицію чи бої середньовічних лицарів, завітати на “BOOK-ярмарок”.
Серед багатьох розваг та експозицій на головній вулиці міста сьогодні розташувалися і декілька трамваїв: сучасний низькопольний Т4UA та антикварний “МАН”.
Репліка старовинного вагону “МАН” 1917 року випуску сьогодні працює як вагон-ресторан та рекламує один з вінницьких ресторанів.
Містяни можуть зайти в середину 100-річного трамваю та випити горнятко кави або й пообідати. При вході їх зустрічають водій та кондуктор у автентичній дореволюційній формі ХІХ століття.
- Зазвичай цей вагон стоїть на території Вінницького депо перед музеєм трамваїв, розповідають водій та кондуктор трамваю Павло та Олександр. – Але він цілком у робочому стані й іноді курсує містом: екскурсії, замовлення на свята та визначні події. Це відновлена копія тих трамваїв, що працювали у місті з початку трамвайного руху. Трамваї працювали одразу на електриці, кінної тяги тут не було.
Вінниця розпочинає святкувати День міста. ФОТОРЕПОРТАЖ
Від минулого до сучасного: поряд зі 100-річним трамваєм стоїть сучасний низькопольний модифікований Т4UA.
- Подібні трамваї почали реконструювати у Вінниці 3-4 роки тому зі старих чеських Tatr, – розповідає водій трамваю Андрій, – так виходить дешевше, аніж закупати нові. Зробити капітальний ремонт такому трамваю коштує десь 4 мільйони, а новий закупити – 30 млн. Загалом модифікованих трамваїв у Вінниці 6: два 33-метрові, ще три таких, як цей, по 16 м, і один – самий перший, середній. До кінця року планується запустити ще два відремонтовані вагони. Звичайно, їздити на такому трамваї комфортніше, ніж на старому. Керування рукою, взад і вперед, є камери по боках і на дверях, в кабіні стоїть два монітори, які допомагають контролювати ситуацію.
Фото Ольги Мірошниченко
Дякуємо!
Тепер редактори знають.