Вінницька обласна універсальна наукова бібліотека імені Тімірязєва оголосила про початок “маркетингового дослідження”, що полягає в онлайн-анкетуванні Інтернет-користувачів.
За результатами дослідження найбільша міська бібліотека прагне отримати інформацію: якою літературою найбільше користуються мешканці міста, та яких книжок чи сервісів на базі бібліотеки вони потребують.
Для того, аби взяти участь в дослідженні, потрібно заповнити онлайн-анкету, опубліковану на сайті бібліотеки.
Анкета складається з 34-ох запитань, серед них зокрема про те, яким каталогам абоменементи надають перевагу (картотеці/електронним), яку літературу найбільше беруть у бібліотеці та якої потребують.
Також під час опитування у респондентів цікавляться, чи влаштовує їх сайт біліотеки, як часто вінничани користуються бібліотекою Тімірязєва та чи відвідують інші.
Вочевидь, за результатами дослідження бібліотекою може бути прийняте рішення про поповнення бібліотечного фонду, розширення або звуження платних послуг і додаткових сервісів у бібліотеці, а також – щодо реконструкції сайту.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.