Оновлено: 23 Березня 2024, в 19:20
Реклама
Офіс є ознакою, що досить гучно говорить клієнту про стан бізнесу. Вдале розташування, охайний вигляд та гарний сервіс підвищують лояльність клієнтів, партнерів та власних працівників. В гарному офісі приємно працювати, виконувати план та досягати успіху. Якщо офіс розташований в парковій зоні, має зручний паркінг та метро поруч, привернути увагу нових клієнтів та утримати наявних буде значно легше.
Локація та бюджет
Найголовнішими критеріями вибору офісу для будь-якого бізнесу є бюджет та територіальне розташування. Обираючи офіс, слід враховувати, що віддалені від центру та транспортних розв’язок локації будуть коштувати дешевше, але й добиратися до них може бути досить складно як працівникам, так і клієнтам.
Компаніям, які безпосередньо працюють з відвідувачами, можна вибрати приміщення у відомих бізнес-центрах, в локаціях біля метро, зон відпочинку чи в історичних районах міста. Вартість оренди там буде вища, але зовнішній вигляд будівлі, сучасні інтер’єри, ввічлива охорона на вході будуть працювати на компанію та її імідж.
Бізнесу, який не контактує безпосередньо з клієнтами (онлайн-курсам, колл-центрам, фахівцям технічної підтримки) можна орендувати приміщення в більш простих та дешевих будівлях.
Для офісу можна вибрати таку локацію, як бізнес-центр в Києві, або ж:
- коворкінг;
- промислово-складський комплекс;
- адміністративну чи офісну будівлю;
- торгівельно-офісний центр.
Для великих компаній підходить оренда власної, окремо розташованої будівлі для розміщення всіх відділів або навіть виробництва.
Розмір, стан та умови
Коли район вибраний, слід розглянути умови оренди. Незалежно від профілю компанії їй знадобиться:
- гарний зв’язок та якісний інтернет;
- водопостачання та опалення;
- генератори або резервні джерела електроенергії;
- додаткові приміщення для складу/шоуруму/виробництва, конференц-зали, місця для обідів або відпочинку.
Перед підписанням договору слід обговорити правила експлуатації приміщення. Деякі орендодавці здають офісні приміщення з меблями, а деякі – повністю пустими. Власник може заборонити перефарбовувати стіни, вішати полички, встановлювати кондиціонери чи обігрівачі. Якщо офіс потрібен бізнесу з ремонту техніки чи швейній майстерні, слід попередити орендодавця про можливий шум.
Офіс для юридичної, бухгалтерської фірми, туристичної компанії, компанії з організації свят чи навчання може мати досить велику кількість відвідувачів. Якщо вибрана будівля має прохідну, виписувати перепустку кожному клієнту буде недоречно. Краще вибрати варіант з вільним доступом або приміщення з окремим входом.
Настрій та атмосфера
Вибираючи офіс в оренду, не слід забувати про оточення. Якщо ви займаєтесь букетами на весілля або повітряними кульками, орендувати приміщення в промисловій зоні буде не кращою ідеєю. А тим, хто торгує агрегатами для машинобудування, краще розміститися безпосередньо в зоні скупчення промислових підприємств.
Бізнесу з надання послуг ресторани, салони краси, банки чи державні установи, розташовані на перших поверхах, допоможуть привабити клієнтів. Офіс – це не лише приміщення, він має пасувати бізнесу, відповідати настрою та створювати відповідну атмосферу для клієнтів та персоналу.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.